וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עמותת האוהדים תנהל עד לתום תקופת הצינון

19.6.2013 / 8:05

השופט כרמי מוסק צפוי לאשר את העברת הקבוצה לעמותה וטביב. אלי כהן מרמת גן יקבל הצעה לאמן, דוד אמסלם יחזור

המכתב ששלח עורך הדין של ארקדי גאידמק ישראל שלו אמש (שלישי) לבית המשפט, ובו הוא מודיע כי עיסקת הרכישה של 50% על ידי תמיר מג'ידוב נפלה וכי עמותת האוהדים ואלי טביב מימשו את האופציה וזכאים לקבל את בית"ר ירושלים, טרפו את כל הקלפים. לאחר שלאורך כל יום אתמול עמלו עורכי הדין של טביב והעמותה לקראת הדיון בצו המניעה ביום חמישי ואף צירפו עורך דין נוסף מתוך אמונה שבית המשפט יפסוק לטובתם, ההודעה של שלו גרמה להם לעצור הכל ולהבין שניצחו עוד לפני שהמאבק התחיל.

גם עורך הדין אבישי ריינמן שייצג את העמותה בעת חתימת ההסכם הוסיף ואמר: "אני מרוצה מכך שארקדי גאידמק ואנשיו החליטו לקבל את עמדת עמותת האוהדים ובכך מנעו את התבזותם בבית המשפט. עברנו קיץ ומו"מ קשים מאוד עד לחתימה על ההסכם וגם העונה כולה הייתה מלאת קשיים אל מול המועדון. אני משוכנע שעם טביב העניינים ייראו אחרת והאוהדים ירגישו שותפים אמיתיים".

אלי טביב. קובי אליהו
המושיע החדש של בית"ר? אלי טביב/קובי אליהו

מחר בבוקר צפוי השופט כרמי מוסק לאשר את העיסקה ולהורות על העברת הזכויות לעמותת האוהדים ואלי טביב. המכשול היחיד שכרגע עשוי לעכב את טביב זה הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל שתתכנס ככל הנראה בתחילת השבוע הבא, אך גורמים בכירים בהתאחדות משוכנעים כי טביב יקבל אישור להיות בעלי בית"ר בתום תקופת הצינון ב-20 ביולי, כאשר העמותה תקבל 25% בעלות ותנהל את המועדון לצידו של טביב.

טביב לא מחכה כמובן וכבר התחיל לעבור, כאשר כבר במהלך היום צפוי אלי כהן, שאימן את הפועל רמת גן והפועל עכו לקבל הצעה לאמן את הקבוצה. מעבר למאמן, טביב יתחיל לאייש את הכוורת הניהולית. איציק קורנפיין יסיים את תפקידו וניר סביליה מועמד בשלב זה להחליפו או לקבל תפקיד ניהולי בכיר. גם גבי קצרה עשוי להצטרף להנהלת המועדון, כמו גם ביתו של טביב, ליהי.

מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם. ברני ארדוב
חוזר הביתה. דוד אמסלם/ברני ארדוב

מי שצפוי לחזור למועדון הוא דוד אמסלם, כעוזר מאמן או כמנהל קבוצה. טביב יצטרך במערכת אנשים מנוסים שיודעים להתמודד עם מד הלחץ של בית"ר ואמסלם הוא אחד כזה. קיץ לא פשוט צפוי לטביב בגזרת השחקנים. אחרי שאבי ריקן חתם בצירך, גם קובי מויאל צפוי לסגור בקבוצה מחו"ל בשבועיים הקרובים וספק גדול אם טביב יוכל להשאיר אותו. לאחר עזיבת ריקן, טביב רוצה לבנות את הקבוצה סביב הקפטן עמית בן שושן וקובי מויאל וייעשו נסיונות גדולים להשאיר אותם.

מעבר לשניים, לטביב ישנם שחקנים רבים שסיימו חוזים וממתינים שיפנו אליהם כמו מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, דריו פרננדז, אוהד סיידוף ועוד. מעבר לכל אלה, טביב ירצה לחזק את הקבוצה בחלק הקדמי כאשר ישראל זגורי נתבקש להמתין מספר ימים לפני שהוא סוגר בקבוצה אחרת, כאשר על הפרק נמצאים גם מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן.

מי שממתינים בקוצר רוח להעברת הקבוצה לאלי טביב הם שחקני הקבוצה שאמרו אתמול: "לא היה סיכוי עם ארקדי בלי קשר לכסף, האווירה הייתה בלתי אפשרית. נקווה שישלמו לנו כמה שיותר מהר את המשכורות, נחתום על חוזים ונתכונן לעונה הקרובה כמו שצריך".

חבר הדירקטוריון שפורק מטעם עמותת האוהדים שמוליק לוי אמר בעקבות ההתפתחויות ביממה האחרונה: "לפני כשנה הצטרפתי לפרויקט הקמת עמותת האוהדים להצלת מועדון בית"ר ירושלים שקרוב לליבי מאז ומתמיד. במהלך התקופה ידענו הצלחות רבות ואף צלחנו עונה מורכבת מאוד שבמהלכה שימשתי כדירקטור מטעם העמותה. אחת המשימות החשובות שהצבתי לעצמי היא לעשות הכל על מנת להעביר את בעלות הקבוצה לאדם יציב ורציני שייתן שקט לבית"ר בשנים הבאות ויצעיד את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו. עם רכישת הקבוצה על ידי אלי טביב, אני מרגיש שהשלמתי את המשימה ואת תפקידי בעמותת האוהדים ואני חוזר לעשות למען ביתי ועסקיי".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים לפני איגנסיו פידלף שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טביב ינסה להשאיר אותו. קובי מויאל, משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully