וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אני מתכוון להמשיך בתפקיד עד 2018"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל התראיין וגם גונן על אחיינו: "הביקורות לא היו במקומן. כל מאמן אחר היה סופג פחות"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, מרוצה מאוד מסיום הקמפיין של הנבחרת הצעירה של ישראל ומאירוח היורו, ובראיון שהתקיים עימו ב-103FM הוא מגונן על אחיינו גיא לוזון שספג לא מעט ביקורות מהתקשורת בתקופה האחרונה.

"הביקורות שהוא חטף לא היו במקומן", אמר אבי לוזון. "ברור לי שכל מאמן אחר היה סופג קצת פחות ביקורת. אין מאמן שלא מבקרים אותו, כולל גוטמן ואוחנה. לפעמים התקשורת פשוט לא מבקרת את עצמה. הביקורות צריכות להיות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. במקרה של גיא קשה להתווכח עם התחושות. אני שמח שהוא סיים את התפקיד שלו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. מגד גוזני
"אני לא מסתיר את זה שאני מעוניין להיות עוד קדנציה אחת ובה אני אשלים עוד כמה דברים שיש לי בראש ובמחשבות". אבי לוזון/מגד גוזני

על הקמפיין של הנבחרת ותפקודו של אלי גוטמן, אמר לוזון: "התפקוד של גוטמן היה טוב וגם התוצאות בסדר. אני מאוכזב רק מזה שאיבדנו שתי נקודות נגד אזרבייג'אן. אני קבעתי עם גוטמן שלא מדברים על ההמשך עד לסיום המשחקים ובסוף אוקטובר נשב ונדבר. כמעט וגיבשתי דעה בנושא וזה לא תלוי בתוצאה כזו או אחרת. אם לא נגיע ליורו 2016 הוא לא ימשיך. אני חושב שגוטמן מאמן מצוין, רציני ויסודי ולגבי התוצאות קצת סבלנות".

לוזון התייחס גם לעתידו כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל, ואמר: "כרגע אני מעוניין להמשיך עוד קדנציה ואחריה אני אהיה מסופק מזה שעשיתי את הכול. בשנת 2014 יש בחירות לעוד ארבע שנים. אני לא מסתיר את זה שאני מעוניין להיות עוד קדנציה אחת ובה אני אשלים עוד כמה דברים שיש לי בראש ובמחשבות. אני חושב שכשאני אסיים ב-2018 את הקדנציה שלי, אני אבוא על סיפוקי".

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון חוגג, יורו 2013. ברני ארדוב
"הביקורות צריכות להיות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. במקרה של גיא קשה להתווכח עם התחושות". גיא לוזון/ברני ארדוב

לשאלה האם לשרת הספורט לימור לבנת אין מילה בנוגע למינויו, אמר: "הקבוצות הן היחידות שבוחרות, לא ראש הממשלה והשרה. כל אחד יכול להציע את עצמו לתפקיד יושב ראש ההתאחדות". על עתידו של חברו מישל פלאטיני כמועמד לרוץ לראשות פיפ"א, הוסיף: "פלאטיני לא החליט אם הוא רוצה לרוץ לראשות פיפ"א. בפן האישי שלי אני מעדיף שהוא יישאר באופ"א כרצון של אבי לוזון ומדינת ישראל. מבחינת הכדורגל העולמי, הוא צריך ללכת לפיפ"א".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully