וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון מעוניינת באלישי כדיר

19.6.2013 / 15:38

אחרי מינויו של שרון דרוקר, בקבוצה מגן נר רוצים להחזיר גם את פורוורד הפועל ירושלים שהיה שותף לעונת האליפות ההיסטורית

אחרי שאתמול (שלישי) מינתה את שרון דרוקר לתפקיד המאמן, הפועל גלבוע/גליל עליון מעוניינת להשיב לשורותיה את אלישי כדיר. הקבוצה שוחחה עם נציגיו של השחקן ובדקה את האפשרות לקלוט אותו, כשזה סיים את חוזהו בהפועל ירושלים. קבוצה נוספת שכבר הביעה עניין לצרף את כדיר הפועל אילת, לאור הקשר הטוב בין השחקן למאמן עודד קטש.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון אלישי כדיר בחגיגות האליפות של הקבוצה. ברני ארדוב
ישוב לקבוצה עימה חגגה ב-2010? אלישי כדיר/ברני ארדוב

כדיר (25, 2.02) גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן ושיחק לראשונה בליגת העל במדי הקבוצה בעונת 2006/7. אחרי שנתיים טובות קיבל כדיר החלטה לעבור לגלבוע/גליל ושיחק בקבוצה שנתיים כשבסיום עונת 2009/10 הוא זוכה באליפות, מוכתר לשחקן העונה בליגת העל ורושם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעקבות ההצלחה חתם כדיר על חוזה ל-3 שנים במכבי תל אביב אך זכה לשחק בקבוצה רק שלושה משחקים לפני שהושאל למכבי חיפה. בתחילת עונת 2011/12 לקחה הפועל ירושלים את חוזהו של השחקן ממכבי תל אביב והוא שיחק במדיה בשנתיים האחרונות כשבעונה החולפת רשם 10 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע בליגה.

הסגל של שרון דרוקר בגלבוע/גליל כולל עד כה את יועד בית יוסף, נמרוד טישמן ועמית שמחון שממשיכים לעונה נוספת וסטו דגלאס שחתם בשבוע שעבר. בקבוצה יבחנו בתקופה הקרובה אפשרות להשאיר את דגן יבזורי, בו מעוניינות מספר רב של קבוצות בליגת העל. במידה ויבזורי יעזוב את גלבוע/גליל הקבוצה תקבל עליו דמי השבחה. כמו כן בגלבוע מעוניינים להשאיר את ראקים סאנדרס. ג'מאר סמית ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, חתם בבאמברג, אלופת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully