וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: פאביו קאפלו דחה את הצעת פריס סן ז'רמן

בנו של מאמן נבחרת רוסיה נפגש עם הצרפתים, אבל חילוקי דעות בנוגע לאורך החוזה מנעו את העסקה. בפ.ס.ז' לא מוותרים

בתקשורת האיטלקית והצרפתית טענו כי פאביו קאפלו יתמנה עוד היום (רביעי) למאמנה החדש של פריס סן ז'רמן, מה שגם יסלול את דרכו של קרלו אנצ'לוטי לריאל מדריד. אלא שבינתיים, נראה שגם במקרה הזה אלופת צרפת לא מצליחה לסגור עסקה. רוברטו מאנצ'יני, מיכאל לאודרופ, אנדרה וילאש בואש וכעת קאפלו - כולם הוזכרו כמועמדים להחליף את אנצ'לוטי ועם אף אחד מהם לא הושג סיכום.

אחרי ההחלטה של וילאש בואש להישאר בטוטנהאם, לאונרדו וחבר מרעיו תכננו להחתים את קאפלו לעונה אחת ובקיץ הבא לנסות שוב לשכנע את ארסן ונגר להגיע. אלא שהמשא ומתן עם בנו של קאפלו, שהגיע במיוחד למשרדים בפארק דה פראנס, נקלע למבוי סתום בגלל הרצון של המאמן האיטלקי לקבל חוזה לשנתיים ולא להסתפק בשנה אחת.

פאביו קאפלו מאמן נבחרת רוסיה. ברני ארדוב
לא מוכן רק לחמם את הכסא עבור ונגר. קאפלו/ברני ארדוב

פריס סן ז'רמן תכננה לשלם להתאחדות הרוסית פיצוי של שלושה מיליון יורו על מנת להתיר את חוזהו של המאמן הוותיק בנבחרת, מה שיאפשר לו לאמן קבוצה לראשונה מאז פוטר מריאל מדריד בקיץ 2007. בינתיים זה לא קורה, אבל בפ.ס.ז' לא מתכוונים להרפות.

אם העסקה תצא בסופו של דבר אל הפועל, היא תיצור תגובת שרשרת באירופה. אנצ'לוטי, שהוליך את הפריסאים לאליפות, יהיה חופשי לעבור לריאל מדריד, בעוד ב'לאקיפ' טוענים כי מי שמועמד להחליף את קאפלו בשורות נבחרת רוסיה אם יעזוב הוא רוברטו מאנצ'יני, שפוטר ממנצ'סטר סיטי.

(עדכון ראשון: 14:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully