וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: "מסתבר שכדורסל זה לא רק תל אביב"

שחקני מכבי חיפה התארחו אצל ראש העיר, שבירך. ג'ף רוזן כעס: "אם מכבי תל אביב הייתה מנצחת, לא היו לה שום תלונות"

אדריאן הרבשטיין

פחות משבוע חלף מאז זכייתה המפתיעה של מכבי חיפה באליפות, והיום (רביעי) סיפר הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן בראיון לאתר מנהלת ליגת העל שההתרגשות שלו עדיין לא חלפה. "זה בהחלט לא היה קל, כי כמובן שרציתי להיות שם", אמר רוזן. "אבל חגגתי כמו משוגע בדירה שלי, הרגליים שלי עדיין לא נגעו בקרקע מאז".

"באמת שהאמנתי בקבוצה הזו כבר שבנינו אותה", הוסיף רוזן. "היו לנו שחקנים עם רקע של ווינריות ואנחנו לקחנו את זה עוד רמה למעלה בפלייאוף והראינו מי היתה הקבוצה הטובה ביותר העונה בישראל. קיבלתי המון ברכות מאנשים בישראל אבל גם מאנשים כאן בארצות הברית כך שאני מאמין שאנשים גם כאן בארצות הברית מבינים מה עשינו השנה"

הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן. איתי חסיד
"חגגתי כמו משוגע בדירה שלי". ג'ף רוזן/איתי חסיד

על הטענות של שחקני מכבי תל אביב כנגד הלגיטימיות של התואר בשל השיטה אמר רוזן: "ובכן, אני בטוח ששחקני מכבי תל-אביב לא היו מתלוננים על השיטה אם הם היו מנצחים במשחק, זאת השיטה שנקבעה מראש והקבוצה הטובה יותר ניצחה במשחק המכריע".

על תכניותיו לעתיד אמר רוזן: "המטרה שלנו היא להרכיב קבוצה תחרותית כבר בקרוב לקראת העונה ולהמשיך להפוך את מכבי חיפה למותג גלובלי. זה באמת כבוד להיות הבעלים של מכבי חיפה כאלופת ישראל ולייצג את ישראל מול קבוצות NBA, זה משהו גדול יותר מכדורסל, זה לייצג אומה שלמה ואני גאה מאוד שמכבי חיפה קיבלה את הכבוד להתארח ב-NBA ושמח מאוד שהגענו למעמד גלובלי כזה".

עדכון ראשון: 11:19

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

יונה יהב אירח את שחקני מכבי חיפה בלשכתו: "קבעתם תקדים"

שחקני מכבי חיפה התארחו היום (רביעי) בלשכתו של ראש עירייית חיפה יונה יהב, וזכו למחמאות גדולות. יונה יהב אמר בפתיחת דבריו: "אנחנו מייחלים לכך שהמעמד שהגעתם אליו יישמר. ההיכל החדש שהקמנו סובל אלופים, ומוכן לקבל אותם בכל שנה", התלוצץ. "היה לי עימות חריף עם שמעון מזרחי, שקדם להבאת הגמר לרוממה, אני חושב שקבענו תקדים ושמעכשיו ועד עולם הגמר יהיה אצלנו. מסתבר שכדורסל זה לא רק תל אביב".

עידו קוז'יקרו: "זה כבוד גדול להיות כאן, כל אחד ואחד מאיתנו חלם על לזכות באליפות. במדינה שלנו, זה לא דבר של מה בכך. האולם ברוממה זה חוויה לשחק שם. מי ייתן ובעונה הבאה ניפגש באותו מעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully