וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "זה חלום, הנבחרת הטובה ביותר זכתה ביורו"

כוכב מלאגה והשחקן המצטיין בטורניר היה נרגש לאחר ההצגה מול איטליה. פיקה: "צריך לשכנע את טיאגו להישאר בברצלונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ספרד הצעירה השלימה אתמול (שלישי) טורניר יורו 2013 בצורה המושלמת, כאשר ניצחה בגמר 2:4 את איטליה וזכתה בתואר בפעם השניה ברציפות והרביעית בתולדותיה. טיאגו אלקנטרה היה כוכב הניצחון עם שלושער היסטורי, אבל איסקו, שכבש את השער הנוסף בפנדל, נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר אחרי שהציג יכולת מרשימה לאורך כל הטורניר. אגב, את הגביע הקדוש הניף טיאגו כשהוא לובש חולצה של חברו לנבחרת, סרחיו קנאלס, שנפצע במשחק הבכורה והחמיץ את שארית הטורניר. מי שנבחר לשחקן המצטיין של הגמר הוא כמובן, אלברו מוראטה הוכתר כמלך השערים למרות ששיחק מעט מאוד יחסית. אחרי הניצחון הנבחרת חגגה במלון עם יתר הצוות ומחר (חמישי) מתוכננת להם פגישה עם מלך ספרד.

נבחרת ספרד הצעירה אלופת אירופה, יורו 2013. ברני ארדוב
אלופה ראויה. שחקני ספרד חוגגים זכייה ביורו/ברני ארדוב

טיאגו היה כאמור כוכב המשחק הזה, אבל מי שהציג את היכולת המרשימה ביותר בטורניר וגם נבחר בצדק לשחקן המצטיין הוא איסקו, קשרה הנהדר של מלאגה, שמחוזר על ידי כל הקבוצות הגדולות. הכוכב היה נרגש לאחר המשחק ואמר: "זכינו בתואר עם כדורגל נהדר. לא עשינו כמעט טעויות ואין ספק שהקבוצה הטובה ביותר זכתה בטורניר". איסקו נשאל על עתידו ואמר: "כעת יוצאים לחופשה, הייתה עונה קשה. אני אשקול את צעדיי ואקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורי".

התצוגה הנהדרת של טיאגו, לא הותירה אדישים גם את חבריו לברצלונה, על רקע השמועות כי הקשר הצעיר יעזוב את האלופה בקרוב כדי לקבל דקות משחק. ג'רארד פיקה, בלם הקטלאנים התייחס אחרי המשחק לתצוגה של טיאגו ובעיקר לעתידו: "אנחנו חייבים לשכנע אותו להישאר בברצלונה, הוא שחקן נהדר והוכיח את זה שוב". על היכולת של ה'לה רוחיטה': "כשרואים את ספרד הצעירה משחקת, אפשר להבין שיש כאן עתיד גדול".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully