וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן ליעקב שחר: "סיכוי נמוך שאחתום באנגליה"

19.6.2013 / 10:25

בלם חיפה שסיכם שוחח עם הנשיא לאחר שניסה לבדוק אפשרות לשחק באנגליה, כנראה בשפילד. נותרו פערים עם אבוחצירא

אחרי שסיכם אתמול (שלישי) לשלוש שנים במועדון, הבלם דקל קינן שוחח עם יעקב שחר והבהיר כי הסיכוי שיחזור לשחק באנגליה הוא נמוך. השיחה נערכה לאור בקשה של הבלם לכלול בחוזה שלו סעיף המאפשר לו לחתום עד יום ראשון בקבוצה באירופה. אם הדבר לא יתממש, השחקן אמור להרוויח כ-220 אלף דולר בכל אחת משלוש העונות הקרובות. אם קינן יעזוב, אנדריי פיליאבסקי לא ישוחרר ויוחתם בלם ישראלי נוסף. "כרגע אנחנו לא עוסקים בזה. קינן הבהיר שהסיכוי שיחתום באנגליה לא גבוה, ולכן אנחנו מקווים ומאמינים שהוא יסיים את הקריירה במועדון וימשיך להיות אחד הסמלים שלנו". ככל הידוע, שפילד וונסדי מליגת המשנה היא אחת האופציות של הבלם.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"קינן הבהיר שהסיכוי שיחתום באנגליה לא גבוה"/ברני ארדוב

אתמול נערכה פגישה בין פרקליטו של מוחמד כליבאת, עו"ד שחר גרינברג, לבין המנכ"ל איתמר צ'יזיק. לאחר הפגישה הובהר כי פגישה נוספת תתקיים במועד אחר, בכדי שהשחקן יהיה נוכח בה. חיפה תציע לכליבאת חזוה ארוך טווח, ואם יסרב היא תשקול אחת משלוש אופציות: לשחררו לצמיתות, להשאיל אותו לקבוצה אחרת או להודיע לו שיעלה ליציע. הירוקים מקווים לקבל בימים הקרובים הצעה רשמית על אייל גולסה. קלאב ברוז' אמורה להעביר הצעה בסך 1.2 מיליון יורו וחיפה מוכנה להכניס את המשא ומתן להילוך גבוה. בסביבתו של השחקן מעריכים שההצעה תגיע בימים הקרובים.

בתוך כך, גם לאחר הפגישה השלישית היום בעניין שמעון אבוחצירא עם הנשיא יעקב שחר התברר כי ישנם עדיין פערים קטנים בין הצדדים. גורם בחיפה אישר כי "אבוחצירא טרם סיכם סופית ולא ניתן לברך על המוגמר". החלוץ דינו אנדלובו אמור לשוב בסוף השבוע לישראל, יעבור בדיקה רפואיות ואם לא יוכח בה שהשחקן מסוגל לחזור לפני חודש ספטמבר, הוא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully