וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאיוביץ' ינחת בימים הקרובים: "ישדרג את ההגנה"

19.6.2013 / 9:19

בבאר שבע מרוצים מהסיכום עם בלם פרטיזן בלגרד. כתובות נאצה בוסרמיל: "אין זהות", גורם: "בגלל זה סיכמנו עם ברדה?"

בהפועל באר שבע דיווחו הבוקר (רביעי) כי קירות איצטדיון וסרמיל הושחתו על ידי אלמונים, כשכתובת הגרפיטי: "אין זהות – אין מנויים", נכתבה על אחד הקירות במועדון. בבאר שבע מעריכים כי מדובר בתגובה לשחרור מספר שחקני נוער. בתגובה רשמית של המועדון נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה הבעת מחאה שמלווה בהשחתת רכוש ודברי הסתה. הנושא הועבר לטיפול משטרת באר שבע. מועדון הכדורגל הפועל באר שבע מקבל את ההחלטות על פי שיקולים מקצועיים בלבד, למען המועדון, הישגיו ואוהדיו. כך היה בעבר וכך ננהג בעתיד. מעשה בריונות כזה או אחר לא יסיט אותנו מהדרך".

כידוע, באר שבע שחררה בימים האחרונים את גל דהן, ירדן אבוחצירה ושמעון לוגסי. גורם במועדון אמר הבוקר: "הפועל באר שבע עושה הכל כדי ליצור זהות בין המועדון לאוהדים וחורגת מתקציבה כדי להחתים את אליניב ברדה. אם כן, מדוע סיכמנו איתו? שחקנים ששוחררו מכאן כנראה לא מתאימים לסגל". במועדון בונים על החלוץ יוסף אבו לאבן, שיחזור בקרוב מפציעה.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע חוגגת עם המאמן אלישע לוי. ברני ארדוב
חזית חדשה מול האוהדים. אלונה ברקת/ברני ארדוב

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, באר שבע קרובה להחתים את בלם פרטיזן בלגרד בעונה החולפת, טומיסלאב פאיוביץ'. אתמול אישרו במועדון כי הבלם שכרטיסו שייך לשריף טיראספול המולדובית צפוי לחזק את ההגנה ולשחק בצוותא עם בויאן מרקוביץ' כשאמרו: "סיכמנו את מרבית התנאים עם השחקן ועם קבוצתו שריף טיראספול המחזיקה בכרטיסו, ואנחנו מקווים שהוא יחתום בימים הקרובים. פאיוביץ' שחקן שמסוגל לשדרג את ההגנה שלנו". השחקן אמור להגיע לעונת השאלה עם אופציה לרכישה.

ובינתיים, עודד גביש מחפש קבוצה בחו"ל וייתכן שיעזוב לליגה השניה בגרמניה. הבלם בן והבה טרם נרכש משום שטוברוק דורשת 800 אלף שקל על מחצית מכרטיסו. מור שושן נמצא בעדיפות שניה, כשגם עידו לוי ממכבי נתניה הוזכר כאופציה. המגן אביתר אילוז יקבל בימים הקרובים הצעה משופרת ויחתום על חוזה לשנתיים. אופיר דוידזאדה טרם חתם על חוזה חדש, אבל הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ובמועדון לא ממהרים לסיים את הסאגה. ייתכן שבקרוב מאוד יחודש שוב המשא ומתן במטרה להחתימו לחמש שנים.

אם אכן יצטרף, הוא יהיה שחקן הרכש הרביעי הקיץ אחרי המגנים מנצרת עילית, בן תורג'מן ובן ביטון והקשר קובי דג'אני. שחקן הרכש החמישי העונה אמור להיות אליניב ברדה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. במועדון מקווים לסגור עד מחר את העברתו ובכך להכין את האוהדים לקראת אימון הבכורה שלו ביום ראשון. שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא הקשר הרומני אובידיו הראה (28) ששיחק בשש השנים האחרונות במדי ראפיד בוקרשט וכבש במדיה 42 שערים כולל שבעה בעונה שעברה. מדובר בקשר שמאלי עם רזומה של שלוש הופעות בנבחרת רומניה.

אליניב ברדה שחקן גנק. AP
צפוי להיות הרכש הנוצץ של באר שבע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully