וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס יחתום בימים הקרובים

19.6.2013 / 16:18

הבלם הליטאי סיכם את מרבית תנאיו, ואמר: "שמעתי שזה מועדון מכובד". האוהדים הציבו שלטי "שדרות רובי שפירא" בעיר

הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס סגר היום (רביעי) את תנאיו בהפועל חיפה, חתם על תנאי שכרו ובימים הקרובים תתבצע חתימה רשמית בין הצדדים. שלומי דורה עקב לפני כשבועיים אחרי הבלם בן ה-28 במשחק של נבחרת ליטא מול יוון, ואחרי שהתרשם ממנו פתחו הצדדים במשא ומתן . קיאנסקאס שיחק בשנתיים האחרונות בפולין, וברזומה שלו 23 הופעות במדי הנבחרת הליטאית.

בלם נבחרת ליטא טאדאס קיאנסקאס מול חלוץ נבחרת סקוטלנד קני מילר. AP
23 הופעות בנבחרת ליטא. קיאנסקאס מול קני מילר הסקוטי/AP

הבלם התראיין לאתר הרשמי של המועדון לאחר הסיכום, ואמר: "שמעתי הרבה דברים טובים על הכדורגל הישראלי מחבר שלי לנבחרת, קוסטה (איבסקבצ'יוס, ש.ו) ומריימונדאס ז'וטאוטאס שאימן את הנבחרת. הבנתי שרמת הכדורגל טובה והם המליצו לי לבוא ולשחק בארץ כך שאני חושב שזה צעד חשוב לקריירה שלי. שמעתי שזה מועדון מכובד בישראל עם מסורת גדולה וקהל אוהדים נאמן מאוד. נפגשתי בליטא עם המאמן של הקבוצה והבנתי ממנו שבונים קבוצה חזקה. אני מתכוון לעזור לקבוצה לשפר את המיקום שלה ובשביל זה אתן מאה אחוז מעצמי. ניפגש בקרוב בישראל".

ולנושא אחר. אוהדי הפועל חיפה מוחים על כך ששום גוף לטענתם לא מצא לנכון להנציח את הבעלים לשעבר של המועדון, רובי שפירא. אלמונים, ככל הנראה אוהדי הקבוצה, החליפו בשדרות מוריה שבחיפה את כל שלטי הרחוב בשלטים "שדרות רובי שפירא". אותם אוהדים מזוהים כמטה המחאה נגד יואב כץ, אך נראה שהפעם המחאה היא נגד כל הגורמים שלטענתם לא מנציחים כראוי את הבעלים לשעבר, שכזכור התאבד בעת שהותו בניגריה לרגל עסקים לפני יותר מעשור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צר לנו שגם שנים רבות לאחר מותו הטרגי של רובי שפירא, לא מצאה לנכון עיריית חיפה להנציח את זכרו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת מטה "מצילים את הפועל": "צר לנו שגם שנים רבות לאחר מותו הטרגי של רובי שפירא, לא מצאה לנכון עיריית חיפה להנציח את זכרו. המעשה שלנו הלילה נועד להציף את העניין ולהעלות אותו על סדר היום הציבורי. במיוחד אם לוקחים בחשבון שמי שעומד היום בראש המערכת בהפועל חיפה התבטא לא פעם בעבר וכינה את רובי שפירא ז"ל כקדוש מעונה. ברור לנו כי במקרה הזה, כמו גם בשאר המקרים, ממנו לא תגיע הישועה".

דובר עיריית חיפה עידו מינקובסקי: "מדובר בוונדליזם הפוגע בזיכרון רובי שפירא ופועלו. לגופו של עניין, אם מישהו מה'מטה' היה טורח לשאול, הוא היה מגלה שהנצחתו של רובי תהיה בתצורה שתוחלט יחד עם המשפחה במתחם האצטדיון החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully