וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נבוישה מרינקוביץ' חתם לעונה

18.6.2013 / 18:42

השחקן שחתם רשמית: "שמח להצטרף למועדון עם מסורת". האדומים שכבר ויתרו על פאישאו יגישו נגדו תביעה באופ"א

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו כובש בפנדל. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא לכרמל. מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה ממשיכים במאמצים לבניית הסגל של העונה הבאה, והיום (שלישי) הודיעה הקבוצה רשמית על חתימתו של נבוישה מרינקוביץ', שחקנה של הפועל עכו בעונה החולפת. "אני שמח לחתום במועדון מכובד ועם מסורת כמו הפועל חיפה", אמר מרינקוביץ' לאחר החתימה, "אני מכיר היטב את הקהל הנפלא של המועדון".

ובינתיים, בזמן שהנהלת המועדון עסוקה בהתנהלות הפרוצדורלית מול מרקו פאישאו ומכינים את כל המסמכים כדי לפנות לאופ"א בנושא, הצוות המקצועי כבר התחיל לחפש חלוץ אחר במקומו של הפורטוגלי. בחיפה מבינים שפאישאו אינו מעוניין לשחק במדי הקבוצה ולכן שלומי דורה כבר בודק אופציות אחרות.

כזכור, פאישאו הפתיע לפני יומיים כשסיכם בשלאסק ורוצלאב הפולנית, זאת למרות שבחיפה טוענים שבידיהם מסמך עליו לכאורה חתימתו של השחקן. פאישאו טוען בתוקף שלא חתם על שום מסמך בהפועל חיפה, ומנגד הבעלים יואב כץ טען אתמול שלדעתו החלוץ קיבל הצעה גבוהה יותר וכעת נאחז בטענות שאינן נכונות. בכל מקרה, בחיפה לא מתכוונים להוריד את העניין מסדר היום ואם הפולנים יחתימו את החלוץ, הקבוצה הישראלית תפנה למוסדות המשפטיים של אופ"א ותתבע את השחקן ואת ורוצלאב.

בקבוצה נרשמה התקדמות עם הבלם טאדאש קיאנסקאס, ובחיפה מאמינים שהליטאי הבינלאומי ישחק בקבוצה. גל אראל ורן אבוקרט ממשיכים לבחון את ההצעות שקיבלו מהמועדון וההערכה היא שלפחות אחד מהם יישאר בסופו של דבר בקבוצה. אגב, אבי פרץ סיכם את תנאיו כמאמן שוערים וצפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. על המגעים עם פרץ פורסם בוואלה! ספורט.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
הסגל מתגבש. דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully