וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: פוצצה עסקת הענק בין בוסטון לקליפרס

הקליפרס היו מוכנים להעביר את ג'ורדן עבור גארנט, אך לא הסכימו לתת שתי בחירות סיבוב ראשון עבור דוק ריברס

אחרי ימים גדושים בשיחות, הדלפות וספקולציות, נודע הערב (שלישי) כי עסקת הענק בין בוסטון לקליפרס, שהיתה אמורה להביא ללוס אנג'לס את דוק ריברס וקווין גארנט, פוצצה. כזכור, המאמן של הסלטיקס ניהל משא ומתן עם הקליפרס בשבועות האחרונים, ועמל על הניסיון להגיע לשם יחד עם 'הביג טיקט', אך שני הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות על המחיר שתצטרך ל.א לשלם.

דוק ריברס מאמן בוסטון סלטיקס. AP
מה תעשה עכשיו, דוק?/AP

הקליפרס היו מוכנים לוותר על דיאנדרה ג'ורדן עבור גארנט, אך בבוסטון דרשו לא פחות משתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט עבור התרת חוזהו של דוק ריברס, שיעמוד על 7 מיליון דולרים בעונה הקרובה. בקליפרס אף הסכימו לשלם לריברס את השכר הענק שהוא עמד לקבל בבוסטון, מה שביטל את השמועות שהכסף הגדול שרוצה ריברס יפיל את העסקה. "העסקה פוצצה בגלל הטרייד עצמו", אמר גורם המקורב לעסקה, "וכדי לא לתת יותר מדי נכסים".

למרות שעל הנייר הפסיקו המועדונים את השיחות ביניהם, הרי שיש שסבורים כי העסקה לא מתה לחלוטין. בבוסטון אמנם הצהיר דני איינג' כי הסלטיקס מאוד רוצים אותו גם בעונה הבאה ("אמרו לו את זה לכל אורך הדרך", אמר איינג'), הרי שעתה לא ברור כיצד יוכל ריברס לחזור למועדון אותו רצה לעזוב. כשמוסיפים לכך את המשכורת הגדולה שהוא צפוי לקבל מבוסטון, הרי שלא מן הנמנע שבסופו של דבר הסלטיקס יסכימו לעסקה כלשהיא שתשלח אותו לדרכו.

והקליפרס? הם ממשיכים בראיונות שלהם במטרה למצוא מחליף לויני דל נגרו שפוטר, ואמורים להיפגש עם ביירון סקוט ובריאן שואו בהמשך היום לראיונות מתקדמים. בארצות הברית ישנם לא מעט דיווחים הקובעים כי אחת הסיבות שהקליפרס לא מיהרו לשלם את המחיר על ריברס היא שיש להם מספר מועמדים מוצלחים לא פחות, עליהם היא לא תצטרך לשלם בבחירות דראפט.

ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
יהנה מפיצוץ העסקה? סקוט/AP, Tony Dejak

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully