וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים הודחה ממוקדמות יורובאסקט 2015

הנבחרת קיוותה למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון בחצי הגמר מול יוון, אך נכנעה 66:57, הודחה ותנסה שוב בקיץ הבא

נבחרת הנשים של ישראל איבדה הערב (שלישי) את הסיכויים להעפיל ישירות לטורניר יורובאסקט 2015, לאחר שנכנעה ליוון במפגש הכפול של חצי גמר המוקדמות. הנבחרת של אלי רבי, שהפסידה בספרד 69:57, קיוותה לעשות את העבודה בבית. אלא שגם הפעם הוכיחה הנבחרת היוונית כי היא ברמה אחת מעל ישראל, כשגברה עליה 66:57 באולם ברמלה, והעפילה לגמר המוקדמות. בגמר תפגוש יוון את נבחרת פולין, כשהמנצחת מביניהן תעפיל לאליפות אירופה שתתקיים עוד שנתיים. ישראל לעומת זאת תוכל לנסות שוב את מזלה, בטורניר המוקדמות הבא שייערך בקיץ הבא.

אלי רבי מאמן נבחרת הנשים. מגד גוזני
לא היו לו תשובות ליווניות החזקות. רבי/מגד גוזני

בפתיחה עוד היה נדמה שהשחקניות של אלי רבי מסוגלות לעמוד במשימה הלא פשוטה, כשקטיה לויצקי ושי דורון פתחו חזק והריצו את ישראל ליתרון 7, אלא ששם פחות או יותר זה נגמר. ההגנה הישראלית לא תפקדה, ההתקפה חרקה והאורחות עלו ליתרון דו ספרתי. לירון כהן עוד ניסתה להחזיר את המארחות לעניינים, אבל רק 11 נקודות של ישראל ברבע השלישי מנעו זאת ממנה, והנבחרת של רבי צפתה ביווניות חוגגות את הניצחון המוצדק.

שי דורון שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
נעלמו אחרי פתיחה מצויינת. דורון/מגד גוזני

מהלך המשחק

היווניות עלו ראשונות על הלוח, אבל שני ג'אמפים נהדרים של קטיה לויצקי ויכולת טובה של שי דורון העלו את ישראל ל-3:10. חציניקולאו ודימיטרקאו עצרו את הריצה הישראלית עם סלים קלים, המארחות הרבו לאבד, ושלשה של סוטוריו על הבאזר השלימה את המהפך, 14:15 ליוון בסיום הרבע הראשון. אחרי יותר מארבע דקות ללא נקודות מצאה סוף סוף אפשטיין נקודות עבור המארחות, אבל יוון המשיכה לדהור, ושלשה של ספיירידופולו שמרה אותן מלפנים. לירון כהן צלפה שלשה, אבל עוד שלשה על הבאזר, הפעם של חציניקולאו הורידה את יוון ביתרון 29:33.

מי שקיווה שישראל תחזור לעצמה במחצית השנייה התבדה במהירות. השחקניות של רבי קלעו בסך הכל שתי נקודות ב-7 הדקות הראשונות של הרבע השלישי, ספאנו ודימיטרקאו ניצלו זאת עד תום, וגם שלשה של כהן לא עזרה כשישראל פיגרה 48:40 לפני הרבע האחרון. המומנטום של האורחות נמשך גם ברבע הרביעי, כשפאפאמיכאיל הביאה את נבחרתה ליתרון 13 בעוד לישראל לא היתה תשובה. עד לסיום הספיקו גם שירן צעירי ודניאל דיאמנט לעלות על הלוח, אבל גם זה לא ממש עזר כדי לנגוס בהפרש, ובסיום זה 57:66 לנבחרת יוון.

קטיה לויצקי שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
7 ריבאונדים ברבע הראשון, רק שלושה בשלושת הרבעים הבאים. לויצקי/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת יוון: אולגה חציניקולאו 12 ו-6 ריבאונדים, פלגיה פאפאמיכאיל 11 ו-9 ריבאונדים, זואי דימיטרקאו 10, אנג'ליקי ניקולופאולו ואטמיס ספאנו 8 נקודות כל אחת, איקטרינה סוטיריו 5, אפרודיטי קוסמה ואנה ספיירידופולאו 3 כל אחת, אבדוקיה סטמטי, איוליטי לימוארה ופאידרה סקיאדופולאו 2 כל אחת.

קלעו לנבחרת ישראל: מיכל אפשטיין 11, קטיה לויצקי (10 ריבאונדים) ושי דורון (5 אסיסטים) 10 נקודות כל אחת, לירון כהן 9 ו-4 איבודים, קטיה אברמזון 6, שירן צעירי 5 ו-4 אסיסטים, נועה גנור, דניאל דיאמנט ובר גלינסקי 2 כל אחת. נעמה שפיר, שני לוי וג'ני פליישר שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully