וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: גלושקו ופאר ניצחו, ויינטרוב הודח

גלושקו גברה 3:6, 4:6 על אולארו מרומניה, פאר הביסה את מאלני סאות' מבריטניה 2:6, 0:6, השתיים עלו לסיבוב השני

יוליה גלושקו העפילה היום (שלישי) לסיבוב המוקדמות השני בווימבלדון לאחר שניצחה את הרומניה ראלוקה אולארו 3:6, 4:6. המחבט מספר אחת של ישראל שברה פעם אחת בכל מערכה את יריבתה ודילגה מעל המשוכה בצורה חלקה יחסית, כשמנגד הצליחה גלושקו לא להשבר כלל במהלך המשחק.

גלושקו, המדורגת 20 במוקדמות, תנסה להכנס בפעם השלישית בקריירה שלה לטורניר גראנד סלאם. בסיבוב המוקדמות השני תפגוש הישראלית את יוריקה סמה היפנית בת ה-26 המדורגת במקום ה-188 בעולם. השתיים נפגשו פעם אחת בעבר בטורניר קואנז'ו בסין בשנת 2012, אז ניצחה היפנית בשלוש מערכות.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
בדרך לטורניר גראנד סלאם שלישי בקריירה? יוליה גלושקו/ברני ארדוב

בהמשך עלתה למגרש מספר 16 שחר פאר, המחבט מספר שתיים של ישראל ולא התקשתה בדרך לניצחון חלק 2:6, 0:6 על מלאני סאות' הבריטית המדורגת 589 בעולם. פאר זכתה ב-11 משחקונים רצופים במשחק, והיא תקווה להמשיך במגמה זו ולצאת מהתקופה הרעה שלה. בסיבוב השני תפגוש פאר את המנצחת בין המדורגת 12 מריה סאנצ'ז מארצות הברית לאנה ורליץ' הקרואטית.

אמיר ויינטרוב, מנגד, רשם אכזבה, כשנוצח בסיבוב השני על ידי מאט ריד האוסטרלי (212 בעולם). ויינטרוב, שרשם השנה הופעת בכורה בטורניר גרנד סלאם כששיחק באוסטרליה, קיווה להעפיל גם לטורניר הדשא, אבל הישראלי המדורג 218 בעולם הפסיד 7:6, 6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully