וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קרטר ישמש עוזרו של בראד גרינברג במכביה

שחקן העבר של הפועל חולון יהיה עוזרו של מאמן חיפה בנבחרת ארצות הברית. בניו של קרטר בסגל ביחד עם ג'ייק כהן

מייקל קרטר, שחקן העבר הנהדר של הפועל חולון, ישמש עוזרו של בראד גרינברג, מאמן האלופה מכבי חיפה, בנבחרת ארצות הברית במכביה ה-19. קרטר יגיע מלאס וגאס עם שני בניו, טים ובן קרטר, בני ה-18 וה-21, שישחקו תחת הדרכתו ונכללים בסגל האמריקאי. בן קרטר דחה אפשרות לשחק בנבחרת העתודה של שרון דרוקר ומתן חרוש לפני חודש.

"אנחנו נרגשים שהמאמן בראד גרינברג בחר בטים ובן לשחק ובי להיות העוזר", אמר מייקל קרטר בהודעה מארצות הברית, "אין לי מילים על האפשרות שתהיה לי לאמן את הילדים שלי מול כל המשפחה בישראל. אנחנו כמשפחה כל כך נרגשים לחזור, הפעם האחרונה שהיינו בישראל כשהפועל חולון תלתה את הגופיה שלי משהו שאף פעם לא אשכח. אני אוהב את חולון. נתאמן קשה בכל יום כדי להיות מוכנים למשחקים".

במרכז מייקל קרטר עוזר מאמן נבחרת ארצות הברית למכביה. באדיבות הדר קרטר, באדיבות המצולמים
מגיעים למכביה. בן, מייקל וטים קרטר/באדיבות המצולמים, באדיבות הדר קרטר

קרטר בן ה-58 הגיע לישראל בשנת 1982 להפועל חולון והתחבר מיידית לקהל של חולון. המתאזרח זכה לכינוי "משוגע" בזכות המשחק האמוציונאלי וחסר הפשרות שלו. הוא קיבל אזרחות ישראלית כבר בתום שנתו הראשונה. בהמשך הקריירה שלו הספיק קרטר לשחק גם בהפועל קרית גת, מכבי נתניה, הפועל ירושלים ומכבי רמת גן.

נבחרת ארצות הברית למכביה נחשבת לאחת המעניינות במשחקים הנוכחיים, ועוד לפני שהמכביה החלה כבר דווח שאחד הטאלנטים שבה - סטו דאגלס, הגארד היהודי ששיחק בעונה החולפת בפלנסה מליגת המשנה בספרד, חתם בגליל/גלבוע לקראת העונה הבאה. בנבחרת האמריקאית יש עוד מספר שחקנים מעניינים בהם ג'ייק כהן, שמועמד למכבי תל אביב, זאק רוזן ובריאן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully