וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: הטרייד בין בוסטון לקליפרס יושלם השבוע

בארה"ב מדווחים על "התקדמות ממשית" במגעים שישלחו את ריברס וגארנט לקליפרס תמורת דיאנדרה ג'ורדן ובחירות דראפט

ארצות הברית דרוכה לקראת משחק מספר 6 בסדרת הגמר (בין שלישי לרביעי, 4:00, ישיר בספורט 5) בסיומו עשויה סן אנטוניו להיות מוכתרת לאלופה, אך מתחת לפני השטח הולכת ונרקמת לה עסקה מעניינת במיוחד. על פי דיווחים בארצות הברית, הטרייד בין בוסטון לקליפרס שישלח את דוק ריברס וקווין גארנט לעיר המלאכים הולך ונעשה ממשי. כעת מתברר כי בניגוד לדיווחים הראשוניים על הטרייד, פול פירס מבוסטון ואריק בלדסו מהקליפרס לא יהיו חלק מהעסקה, אך גארנט וריברס כן.

הביג טיקט והמאמן המוערך עשויים לעבור ללוס אנג'לס תמורת הסנטר דיאנדרה ג'ורדן ושתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט. ברשת ESPN הגדירו את המגעים כ"ממשיים" וכתבו כי העסקה תושלם "עוד השבוע".

מאמן בוסטון סלטיקס, דוק ריברס, לצד שחקנו, קווין גארנט. Kevin C. Cox, GettyImages
בדרך ללוס אנג'לס? גארנט וריברס/GettyImages, Kevin C. Cox

מה שמפריד בין הצדדים כרגע, מעריכים בארצות הברית, היא ההתעקשות של הסלטיקס לקבל שתי בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון, בעוד הקליפרס מוכנים להעביר לה אחת כזו. כמו כן, מה שמטריד את הקליפרס הוא אורך חוזהו של דוק ריברס בבוסטון. המאמן מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות ומרוויח כ-35 מיליון דולר לכל התקופה, מה שמעט מרתיע את הקליפרס.

בקליפרס הביעו עניין רב בריברס כבר אחרי ההדחה המוקדמת של בוסטון בפלייאוף, אך הסלטיקס מנעו מהם להיכנס עמו למשא ומתן. למרות זאת, ריברס כבר הצהיר כי הוא מוכן לחזור לבוסטון בתנאי שדני איינג', הג'נרל מנג'ר של המועדון, יאפשר לו תהליך מאסיבי של בנייה מחדש, סביב רייג'ון רונדו. הקליפרס פיטרו לאחרונה את מאמנם ויני דל נגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully