וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סקאוטים של מכבי תל אביב עקבו אחר טייריס רייס

על פי דיווחים בגרמניה, הצהובים שלחו נציגים שהתרשמו מיכולותיו של גארד באיירן בפלייאוף. הבנות עם אלכס טיוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

ימים ספורים לאחר אובדן תואר האליפות במכבי חיפה, במכבי תל אביב כבר עובדים במרץ לקראת העונה הבאה. לאחר שניקולה וויצ'יץ' מונה למנהל ונחת בישראל הלילה (שלישי), דיווחים בגרמניה גורסים כי הצהובים עוקבים מקרוב אחר גארד באיירן מינכן טייריס רייס, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט.

על פי הדיווח, הצהובים שלחו סקאוטים למשחקי חצי גמר הפלייאוף הגרמני של באיירן מול באמברג, כדי שיצפו באמריקאי בן ה-26 בפעולה. בגרמניה נכתב כי הצהובים "התרשמו מיכולותיו של רייס, שהציג יכולות גבוהות בהגנה ובהתקפה. רייס שיתף פעולה העונה עם יותם הלפרין.

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
מככב במחברת הרכש של הצהובים. טייריס רייס/GettyImages, Stuart Franklin

רייס, ששיחק במכללת בוסטון בין 2005 ל-2009 ולא נבחר בדראפט הגיע לפאניוניוס היוונית. לאחר מכן עבר רייס לגרמניה ושיחק בקבוצת ארטלנד דרגונס ומשם נדד לליטא כדי לשחק בריטאס וילנה כשלאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. ב-36 משחקים העמיד רייס 15.8 נקודות בממוצע למשחק לצד 4.4 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

גם המתאזרח הישראלי אלכס טיוס עדיין נמצא חזק בתוכניות של הצהובים. טיוס כבר הביע את רצונו לחזור לישראל, והצהובים כבר הגיעו עימו להבנות עקרוניות. הצהובים מתכוונים לצרף אותו בנוסף למתאזרח סילבן לנדסברג. לטיוס, החתום בקאנטו, נקבע ביי אאוט (סכום הכסף שיש לשלם על להתיר את החוזה) של 50 אלף דולר, שהצהובים יצטרכו לשלם במקרה שהעסקה תצא לפועל.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully