וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סיינה ניצחה את רומא והתקרבה לזכייה באליפות

הטוסקנים עלו ל-1:3 בסדרת הגמר לאחר 71:81 ביתי, ורחוקים ניצחון אחד מזכייה באליפות שביעית ברציפות. האקט שוב הצטיין

סיינה הולכת ומתקרבת לזכייה שביעית ברציפות באליפות איטליה. הטוסקנים גברו הערב (שני) 71:81 על רומא במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף ועלו ליתרון 1:3. כעת, הקבוצה של לוקה באנקי ניצבת מרחק ניצחון בודד מזכייה באליפות, דווקא בעונה חלשה במיוחד אותה סיימה במקום הרביעי בלבד בעונה הסדירה. המשחק החמישי ייערך בבירת ארץ המגף ביום רביעי, ורומא תנסה לצמק את הסדרה ולחולל סנסציה חסרת תקדים בכדורסל האיטלקי - אף קבוצה לא חזרה מפיגור 3:1 בסדרת הגמר אי פעם.

דניאל האקט שחקן סיינה. Elio Castoria, GettyImages
בדרך הבטוחה לאליפות. האקט/GettyImages, Elio Castoria

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו. סיינה פתחה יתרון קל ברבע הראשון, אך סיימה אותו ביתרון זעיר, 19:20. למחצית ירדו הטוסקנים ביתרון 37:39, ושמרו על יתרון נקודה בלבד גם בפתיחת הרבע הרביעי. לואיג'י דאטומה, שגדל בסיינה אך לא הצליח לפרוץ במדיה, שוב היה לוהט כמו במשחק הקודם, והשאיר את רומא בתמונה, אך דניאל האקט שממשיך את הפלייאוף המצוין שלו הצית את הבריחה של סיינה כמה דקות לקראת הסיום. גם גאני לוואל הניגרי ביצע ניסיונות אחרונים, אך דייויד מוס דייק מהקו כדי להשאיר את הניצחון אצל סיינה.

דניאל האקט שוב הוליך את רשימת הקלעים של סיינה עם 16 נקודות, בובי בראון הוסיף 14 ו-5 אסיסטים ואילו דייויד מוס תרם 15. מט ג'נינג גם כן קלע בספרות כפולות וסיים עם 10. 17 נקודות של לואיג'י דאטומה, 16 של גני לוואל ו-14 של ג'ורדן טיילור לא הספיקו לרומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully