וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של אלן אייברסון: "הוא חטף את ילדיי"

'התשובה' לקח את חמשת ילדיו לחופשה במאי ומאז נותק עימו כל קשר. גרושתו: "אני חוששת, הוא משתכר לידם והופך לאלים"

כך חולפת לה תהילת עולם: אלן אייברסון, אחד מגדולי הקלעים בהיסטוריה של ה-NBA, חשוד שחטף את חמשת ילדיו וכי הוא מחזיק בהם בניגוד לחוק. גרושתו של אייברסון, טוואנה, הגישה תלונה למשטרת ג'ורג'יה בה טענה כי שחקן העבר לקח את חמשת ילדיו, בגילאי 3 עד 16 לחופשה ב-22 במאי ומאז מסרב להשיב אותם ולא עונה לשיחות ממנה.

טוואנה אף הציגה מסמכים שהגיש אלן לבית המשפט ובהם ביקש לקחת את ילדיו לחופשה קצרה בשארלוט, שהייתה אמורה להסתיים ב-26 במאי. בפועל, אייברסון וילדיו מעולם לא הגיעו לעיר.

אלן אייברסון, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
האשמות קשות. אלן אייברסון/רויטרס

כשהגיע היום בו התבקש אייברסון להחזיר את ילדיו לחיק אימם, הוא לא השיב לשיחות ממנה. כמה ימים לאחר מכן שוחח עימה והבטיח כי יעביר לה את הילדים ב-4 ביוני, אך מיאן להגיע למקום המפגש ומאז שוב לא עונה לשיחות ממנה. על פי טענתה, אייברסון מחזיק בילדים במלון "שרתון" בג'ורג'יה והיא חוששת להם מכיוון ש"אלן משתכר לידם והופך להיות אלים". יצויין כי לטוואנה משמורת מלאה על חמשת הילדים וכי הם נפגשים רק לעיתים רחוקות עם אביהם, שהואשם בעבר באלכוהוליזם.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שטוואנה מתלוננת נגד בעלה לשעבר. בעבר היא הגישה תביעה לבית המשפט בטענה שאייברסון לא שילם מעל 40,000 דולר כתשלומי מזונות שהיה חייב לשלם על פי חוק לה ולילדיה.

אלן טוואנה אייברסון בחתונה שלהם. MYRON T TURNER, AP
יחסים עכורים מזה תקופה ארוכה. אלן אייברסון/AP, MYRON T TURNER

מאז פרש אייברסון ממשחק פעיל בשנת 2011, דווח בתקשורת בארצות הברית כי הוא נקלע לקשיים כלכליים ושהתמכר לאלכוהול ולהימורים.

ב-1993 אלן אייברסון היה התקווה הגדולה של העיירה המפטון בווירג'יניה. אייברסון, ספורטאי מצטיין בפוטבול ובכדורסל, נחשב לכוכב גדול ובעל עתיד מזהיר. ערב אחד פרצה במועדון באולינג בעיירה קטטה בין שחורים ללבנים, במהלכה איבדה נערה לבנה את הכרתה בשל כיסא שהושלך עליה. משליך הכיסא, לכאורה, היה אלן אייברסון, שעמד למשפט וספג עונש מאסר בפועל, אף על פי שמעולם לא הוכח שהוא אכן היה זה שזרק. המשפט של אייברסון הצית את המאבק בין שחורים ללבנים והציב שיאי מתח חדשים בהמפטון.

אלן אייברסון שיחק במכללת ג'ורג'טאון ולאחר שנתיים בשורותיה נבחר ראשון בדראפט 1996 על ידי פילדלפיה 76'. אייברסון הוליך את הסיקסרס לגמר ה-NBA ב-2001, היה ה-MVP של עונת 2001, השתתף במשחק האולסטאר 11 פעמים (פעמיים אף נבחר ל-MVP במשחק הזה) וארבע פעמים הוכתר כקלע המוביל של עונת ה-NBA. אייברסון עזב את פילי ב-2006 לטובת דנבר, אחר כך שיחק בדטרויט בעונת 2008/09 ממנה נפרד בטונים צורמים וחזר לעונה נוספת בפילדלפיה. את הקריירה שלו סיים בבשיקטש הטורקית. "התשובה" מעולם לא זכה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully