וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן תורג'מן חתם לחמש שנים

17.6.2013 / 11:52

מגן נצרת עילית יהיה הרכש השלישי. אלישע לוי יצרף בלם וקשר זרים, גם כליבאת מועמד. פגישה נוספת תיערך עם אליניב ברדה

לאחר סוף שבוע שבו הופסק המשא ומתן עימו, בהפועל באר שבע יערכו היום (שני) שיחה נוספת עם אליניב ברדה. החלוץ כבר כבר סיכם את תנאיו לשלוש שנים במועדון תמורת כמיליון דולר בסך הכל, אך מה שמעכב את החתימה הוא עניין ביורוקרטי שקשור לנושא המיסוי והביטוח. בבאר שבע מקווים שהעניין ייפתר עוד היום כדי שיוכלו להכריז רשמית על הצטרפותו של החלוץ לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא.

אליניב ברדה שחקן גנק חוגג שער. Geert Vanden Wijngaert, AP
מחכה שהעניינים הבירוקרטיים ייפתרו. אליניב ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

כפי שפורסם בסוף השבוע, במועדון גיששו אצל קשר בית"ר ירושלים אבי ריקן. לשחקן הובטח שכר גבוה מזה שהוצע לו בבירה, אך בינתיים הוא מסרב לעבור ואם לא יעשה את הדרך לקבוצה שמתמודדת על האליפות הוא מעדיף להישאר בבית"ר. גם ישראל זגורי מועמד.

אלישע לוי מחפש קשר שמאלי יצירתי ובוחן גם מועמדים זרים לעמדה הזאת. בשלב זה, המאמן מעוניין בבלם וקשר שמאלי זרים, אם כי שם אחר שעלה אמש הוא מוחמד כליבאת. השחקן לא זומן לפתיחת האימונים של מכבי חיפה וטרם חתם על חוזה חדש, למרות שזה מסתיים בתום העונה הקרובה.

המאמן רוצה לצרף בלם ישראלי בכל מקרה, ללא קשר לעתידו של עודד גביש שיעזוב רק לאירופה. טרם הגיעה כל הצעה על וויליאם סוארס.

בתוך כך, המגן השמאלי של נצרת עילית בן תורג'מן חתם לחמש שנים במועדון, זאת באמצעות סוכניו ויקי וקנין וניר אמיר. על הסיכום שלו בקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. זה שחקן הרכש השלישי שמצטרף לקבוצה אחרי המגן הימני בן ביטון והקשר האחורי קובי דג'אני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully