וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה ירוויח בבאר שבע כמיליון דולר בשלוש שנים

13.6.2013 / 9:22

שכרו של החלוץ סוכם, אך החתימה מתעכבת בשל עניינים ביורוקרטים. במועדון גיששו אצל אבי ריקן. בן תורג'מן סגר

בהפועל באר שבע מקווים שסאגת אליניב ברדה תסתיים עד תחילת השבוע. הפגישה שהייתה אמורה להיערך אתמול (רביעי) נדחתה, בין היתר לאור הטיפול בהחתמת קובי דג'אני. בינתיים סוכם בעל פה שכרו של ברדה, שאמור לחתום על חוזה לשלוש שנים המוערך בכמיליון דולר. למרות שמדובר בשכר גבוה יחסית למועדון כמו באר שבע, יש לציין כי מדובר בוויתור גדול מצידו של ברדה, שמחזיק בהצעות של 400-450 אלף יורו בבלגיה ומוכן לוותר על חלק משכרו כדי לחזור למועדון נעוריו.

ומדוע החתימה מתעכבת? לדברי גורמים המקורבים למשא ומתן: "מדובר בעניינים טכניים שהשחקן בודק. מכיוון שהוא לא עבד בישראל בשנים האחרונות, ישנן חבויות בנושא ביטוח ומיסוי שעליו לבדוק. חשוב לציין, המעבר עדיין לא סגור". ברדה יקבל אופציה לאמן בסיום הקריירה במועדון ומענק חתימה, שאינו מהווה חלק ממרכיב השכר. גם המגן השמאלי בן תורג'מן סגר את תנאיו ויחתום היום או ביום ראשון.

אליניב ברדה שחקן גנק. רויטרס
"מכיוון שהוא לא עבד בישראל בשנים האחרונות, ישנן חבויות בנושא ביטוח ומיסוי שעליו לבדוק". אליניב ברדה/רויטרס

אלישע לוי מחפש שחקנים נוספים. בראש סדר העדיפויות של המאמן נמצאים בלם זר וקשר שמאלי עם רזומה עשיר מבחינת הבקעת שערים. במועדון גיששו אצל אבי ריקן מבית"ר ירושלים, אך הבינו שהוא מחזיק בהצעות מקבוצות גדולות יותר. כרגע, במועדון ממתינים לתשובה מישראל זגורי ובודקים את אופציית שלומי אזולאי, העברות שכרגע נתקלות בקשיים. גם הבלם מור שושן עדיין לא קרוב לסיכום. אופצית דרקו טאסבסקי תהיה ריאלית רק אם ישוחרר בחינם, אך כרגע מדובר בעלות גבוהה ולכן אין כל התקדמות לגביו.

בנוגע לבלם הזר, לוי בודק מספר שחקנים ואופציית אנדריי פיליאבסקי תעלה שוב על הפרק אם מכבי חיפה לא תצליח למכור אותו. בסגל הקבוצה כרגע שלושה זרים, ביניהם וויליאם סוארס שטרם התקבלה הצעה עבורו. עידו אקסברד קיבל אישור לחפש קבוצה אחרת. החלוץ הצעיר יוסף אבו לאבן אמור להשתלב בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully