וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.6

איך ריאל תסדר לברצלונה את טיאגו סילבה, האם יובנטוס מוותרת על היגואין לטובת טבס. מאמן חדש ל-פ.ס.ז' ? כל השמועות וההחתמות

העברות

* גאל דאניק, קשרה בן ה-31 של ולנסיין, עוזב את הקבוצה אחרי חמש שנים ומצטרף לליון כרכש הראשון של הקיץ. ולנסיין תקבל כ-1.3 מיליון יורו עבור השחקן שחתם לשנתיים, עם אופציה לשנה נוספת.

* מיינור פיגרואה (30), מגן נבחרת הונדורס, עזב את וויגאן וחתם לשנתיים במדי האל סיטי, העולה החדשה לפרמיירליג.

* סטיבן ויטוריה, בלמה בן ה-26 של אסטוריל, חתם לארבע שנים בבנפיקה. הפורטוגלי-קנדי כבש 11 שערים ב-27 משחקי ליגה והציג משחק ראש משובח.

* מיחאי רומן, קשרה בן ה-29 של ראפיד בוקרשט, חתם לשלוש שנים בטולוז הצרפתית.

* ונסן לבאן, 28, הקשר הצרפתי ששיחק בעונה החולפת באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, חתם בשורות אסטרה פלוישטי, שסיימה את העונה במקום הרביעי בליגה הרומנית.

* כריסטיאן קלמנס הצעיר והמוכשר, ששיחק עם גרמניה הצעירה ביורו בארץ בשבוע החולף, עבר מקלן לשאלקה.

* יובנטוס מימשה את האופציה שלה וקנתה את פדריקו פלוזו, שהיה מושאל אצלה מאטאלנטה בעונה החולפת.

שחקן פ.ס.ז', טיאגו סילבה. רויטרס
אנצ'לוטי ימונה למאמן ריאל והוא יבקש לעזוב את פ.ס.ז'? כך מקווים בברצלונה. טיאגו סילבה/רויטרס

שמועות

* בל'אקיפ' הצרפתי מדווחים כי אנדרה וילאש בואש, מאמנה הפורטוגלי של טוטנהאם, הוא המועמד המוביל לרשת את קרלו אנצ'לוטי כמאמנה של פריס סן ז'רמן.

* מונאקו ממשיכה לסמן יעדים גבוהים: קשר בנפיקה ליסבון נמניה מאטיץ' והיהלום האיטלקי הצעיר של פ.ס.ז', מרקו וראטי, סומנו כמועמדים בכירים להגיע לנסיכות בקרוב.

* למרות הצהרתו של סנדרו רוסל כי העברת טיאגו סילבה לברצלונה "כמעט בלתי אפשרית", המאמן טיטו וילאנובה ממשיך להביע את רצונו לצרף את בלם פריס סן ז'רמן. בברצלונה מקווים כי ריאל מדריד תמנה את קרלו אנצ'לוטי למאמן ואז סילבה המקורב אליו יבקש לעזוב את צרפת.

* עיתון "ABC" בספרד טוען כי לריאל מדריד יש סיכום מוקדם עם איסקו, בזכות פגישה שנערכה בין נציגי הבלאנקוס לנציגי מלאגה ואביו של הקשר במהלך החודש שעבר. מלאגה דרשה 35 מיליון יורו, ריאל הציעה 20 ואת חוסה קאייחון, אבל לטענת העיתון היה סיכום על 25 מיליון יורו. איסקו עצמו הודה כי יש לו הצעות מריאל ומנצ'סטר סיטי.

* טיבו קורטואה הודיע: "אהיה בפתיחת האימונים של אתלטיקו מדריד ב-5 ביולי". השוער הבלגי הנהדר ממתין כעת להודעה רשמית של צ'לסי ואתלטיקו לגבי המשך עסקת ההשאלה לעונה שלישית.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס קרובה להקדים את מילאן ולהחתים את קרלוס טבס. אלופת איטליה הציעה כ-12 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי וצפויה להחתים את החלוץ הארגנטינאי בן ה-29 לשלוש שנים. בכך למעשה מוותרת יובה על גונסאלו היגואין.

* לפריס סן ז'רמן עדיין אין מאמן, אבל בקרוב יהיה לה מגן שמאלי חדש. בצרפת מדווחים כי המגן הצעיר לוקא דין סיכם על חוזה לחמש שנים תמורת שכר חודשי של 200 אלף יורו (פי שלושה מכפי שהרוויח בליל). כעת ממתינה אלופת צרפת שליל תסכים להצעה שהגישה בסך 15 מיליון יורו.

* אחרי כל השמות שעלו, השוער שמונאקו צפויה להחתים הוא דווקא מיקאל לאנדרו הוותיק, שבחצי העונה האחרונה שיחק בבאסטיה וכעת מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה מהנסיכות.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה, אלברו מוראטה. ברני ארדוב
התצוגות ביורו 2013 גרמו גם לליברפול להתעניין. אלברו מוראטה/ברני ארדוב

* "בילד" הגרמני טוען כי באיירן מינכן הודיעה לסוכנו של רוברט לבנדובסקי כי תחתים אותו ב-2014. כזכור, דורטמונד סירבה למכור אותו בקיץ הנוכחי ואלופת אירופה העבירה לחלוץ הפולני שכבר סיכם אצלה, מסר לפיו היא בונה עליו לעונה הבאה.

* ב"סקיי" הגרמני דווח כי כריסטיאן אריקסן, קשרה של אייאקס ונבחרת דנמרק, קרוב להצטרף לדורטמונד.

* "דיילי מירור" הבריטי מדווח כי ליברפול תדרוש מריאל מדריד לכלול את החלוץ הצעיר אלברו מוראטה בעסקת לואיס סוארס. מוראטה בן ה-20 מככב ביורו 2013 עם ארבעה שערים והודיע כי יעזוב לליגה אחרת אם ריאל תצרף חלוץ נוסף במקום היגואין.

* באיטליה מדווחים כי רומא סימנה את חאבייר פסטורה כרכש מועדף. הארגנטינאי נרכש על ידי פריס סן ז'רמן תמורת 42 מיליון יורו לפני שנתיים, ועשוי לשוב לאיטליה שם כיכב במדי פאלרמו.

* עוד ברומא: "גאזטה דלו ספורט" טוען כי הג'אלורוסי מעוניינים לצרף שוער חדש ומתלבטים בין אמיליאנו ויויאנו בן ה-27 מפאלרמו לבין ז'וליו סזאר הברזילאי ששיחק העונה בק.פ.ר האנגלית. שני השוערים חוו ירידת ליגה.

* על פי "א-בולה" הפורטוגלי, ספורטינג ליסבון סירבה להצעות של ליברפול ומארסיי בגובה 3.5 מיליון יורו על הקיצוני הספרדי דייגו קאפל.

* על פי עיתון 'לה פרובאנס', מארסיי תסרב למכור למונאקו את השוער סטיב מנדאנדה ואת הבלם ניקולא אנקולו.

* דימיטרי פאייה, כוכבה של ליל הצרפתית, נמצא על הכוונת של ארסנל, שעשויה להילחם על שירותיו עם מארסיי שכבר הייתה קרובה להחתימו.

שחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי חוגג. רויטרס
באיירן מוכנה לחכות. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully