וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קרויף ביקש לרכוש את בן שהר, הרטה סירבה

"בילד": המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ניסה לצרף את החלוץ הישראלי בו מעוניין סוסה. שהר: "מחכה לבונדסליגה"

מכבי תל אביב ניסתה לאחרונה לצרף את בן שהר, אך הרטה ברלין סירבה להצעה רשמית והחליטה לא לשחררו, כך מפרסם הבוקר (שני) העיתון הגרמני "בילד". על פי הדיווח, המאמן הטרי פאולו סוסה מאוד מעוניין בשירותיו של החלוץ ורוצה לראות אותו בסגל למשחקי מוקדמות ליגת האלופות ולפיכך המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הגיש להרטה הצעה רשמית לרכישת כרטיסו. ההצעה, כאמור, נדחתה על הסף.

מיכאל פריץ, המנהל הספורטיבי של הרטה, אישר את הידיעה והגיב: "זה נכון שהייתה הצעה ממכבי. קרויף דיבר עם המאמן (ההולנדי יוס לוהוקאי) ואז התקשר אליי. סירבנו בנימוס כי אנחנו לא רוצים שבן יעזוב". סוכנו של השחקן, ניקולאי שוורצר הוסיף: "אני יודע על ההתעניינות, אבל בן נשאר בהרטה".

בן שהר שחקן הרטה ברלין. Matthias Kern, GettyImages
לא חוזר לישראל. שהר/GettyImages, Matthias Kern

שהר, 23, הגיע להרטה בקיץ שעבר וכבש בעונה החולפת שני שערי ליגה ב-18 הופעות כשקבוצתו העפילה בקלות בחזרה לבונדסליגה. לפני שבועיים חתם השחקן על חוזה חדש לשנתיים נוספות במדי הקבוצה. "אני מרגיש את האמון של המאמן יוס לוהוקאי ומחכה לבונדסליגה", צוטט שהר ב"בילד".

ראוי להזכיר כי במהלך העונה האחרונה הוזכר לא פעם שמו של שהר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב וקרויף בדק את האפשרות בסביבתו של השחקן, אך שהר נותר נחושבדעתו להישאר באירופה ולא לשוב לכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully