וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפסדים לגברים ולנשים בליגה האירופית

הנבחרת של בר נצר לקחה מערכה ראשונה, אך ספגה 3:1 מטורקיה. זו של זלינגר נותרה גם מול בלגיה ללא מערכת זכות

נבחרת הגברים של ישראל נפרדה הערב (ראשון) מטורניר הפתיחה של הליגה האירופית בהפסד לטורקיה, לא לפני שהצליחה לנצח מערכה ראשונה בקמפיין. לאחר הפסדים חלקים אתמול לבלארוס וביום שישי לקרואטיה המארחת, פתחה הנבחרת בצורה חלשה מול טורקיה, שניצחה בשתי המערכות הראשונות 13:21, 16:21 בדרך ליתרון 0:2.

המאמן זהר בר נצר, שנאלץ לפתוח ללא אמיר וינרסקי שנפצע במשחק ההפסד לבלארוס, ביצע שני שינויים. חן לויתן ואלכס אוסוקין עלו למגרש במקומם של בצ'קלה ואוחנה והובילו שינוי בדרך לניצחון במערכה השלישית 15:21, כשהנבחרת לא שומטת יתרון לאורך הדרך. גם המערכה הרביעית נפתחה ביתרון של גיא בן גל וחבריו, אבל בהמשך, נבחרת טורקיה קבעה את הקצב וסגרה עניין 1:3 עם 14:21 בתום המערכה הרביעית.

טמיר הרשקו הוביל את הנבחרת עם 14 נק', גיא בן גל 12, חן לויתן 5 וגנדי סוקולוב 4 נק' (3 קיל בלוק). "פתחנו רע את המשחק ובהמשך, חן לויתן ואלכס אוסוקין שנכנסו באמצע המערכה השנייה עשו שינוי חיובי שעזר לנו לנצח במערכה השלישית. במערכה הרביעית עוד ירדנו לפסק הזמן הטכני ביתרון נקודה, אבל לאחר מכן נפלנו בקבלה והם ברחו לניצחון", סיכם לאתר איגוד הכדורעף המאמן בר נצר. הנבחרת תמריא מחר בבוקר בדרכה ארצה. הטורניר הבא בליגה האירופית יתקיים כאן בישראל בסוף השבוע הקרוב ומשחקי נבחרת ישראל ישודרו בערוץ הספורט. לאחר מכן, טורקיה תארח את המחזור השלישי ב 27-30 בחודש. הטורניר הרביעי והאחרון ייערך בביילורוסיה בסוף השבוע הראשון של יולי.

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
לקחו מערכה ראשונה. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

סוף השבוע הראשון בליגה האירופית הסתיים הערב (ראשון) בהפסד של נבחרת הנשים בכדורעף לבלגיה בתוצאה 3:0 (21:6, 21:12, 21:19), כשהנבחרת בהדרכתו של דר' אריה זלינגר מסיימת את המחזור הראשון ללא מערכת זכות.

פתיחה חלשה של נבחרת ישראל אפשרה לבלגיות לדלג במהירות ליתרון קליל בן שתי מערכות. המערכה השלישית נפתחה ביכולת טובה יותר של הכחולות לבנות, הרבה בעזרתה של נסטיה צ'בוטרוב שעלתה מהספסל, והנבחרת שיפרה בצורה משמעותית את היכולת בהתקפה (45%) דרך מהלכי הגנה מוצלחים והיתרון נשמר לכל אורך הדרך. כמעט. טעויות ברגעי ההכרעה הבטיחו לבלגיות ניצחון שלישי בטורניר הביתי ואת המקום הראשון בבית ב'.

אניה ויליקי אמנם הובילה את טבלת הניקוד עם 10 נק' אבל נקלעה לערב חלש ולצידה, 8 נק' של מורן צור לא הצליחו לייצר פייט מול הבלגיות החזקות.

אריה זלינגר מאמן נבחרת ישראל בכדורעף נשים. ברני ארדוב
שיפור קל במערכה השלישית היה רחוק מלהספיק. זלינגר/ברני ארדוב

"במערכה הראשונה והשנייה לא היינו על המגרש ולא הצלחנו במה שעשינו", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן זלינגר, "נסטיה (צ'בוטרוב) נכנסה במערכה השלישית והכניסה רוח חיים ושינתה את קצב המשחק של הקבוצה אך שוב, בסוף המערכה במקום לעשות נקודה אנחנו עושים שגיאה וחבל".

ההפסד הערב מצטרף להפסדים שנרשמו מול גרמניה וסרביה בימים שישי ושבת בהתאמה. בסוף השבוע הקרוב ישוחק הבית בסרביה. גרמניה תהיה המארחת בטורניר השלישי שייערך ב-27-30 בחודש ואת טורניר הסיום בשלב הבתים ישחקו הנבחרות בישראל בתאריכים 4-6 ביולי.

במקביל, טורקיה מובילה את בית א' עם 7 נק' כשהיא מקדימה את בולגריה (5), הונגריה (4) ורומניה (2). שתי הראשונות מכל בית יעפילו לפיינל פור שייערך בבולגריה בין 11-14 ביולי יחד עם הנבחרת המארחת. הנבחרת שתסיים שנייה עם המאזן הטוב ביותר תופיע אף היא בין ארבע הגדולות כשהליגה האירופית לנשים מציינת חמש שנות פעילות. האלופה והפינליסטית יזכו בכרטיס לגראנד פרי בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully