וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ?יוולי: שלוש קבוצות דוהרות בצמרת

המחזור ה-3 הפגיש שתי טוענות לכתר, השאיר אחת מהן חבולה והראה סימנים ברורים לכך שהעונה צפוי להיות צפוף בצמרת

בתום המחזור שלישי של ליגת קורונה פוצ'יוולי מסתמן כי צפויה לנו עונה מרתקת עם לפחות שש קבוצות (מתוך 12) עבורן את אליפות היא מטרה ריאלית. מצב דברים זה מבטיח מאבקים מרתקים ומשחקים של להיות או לחדול בכל מחזור. בתום שלושה מחזורים קבוצות לוכדי הנחשים, סאן אנד ניקה ויהלומי ביצ'אצ'י התייצבו כבלתי מנוצחות בראש טבלת ליגת קורונה פוצ'יוולי. צמודות אליהן קבוצות נגב אילת, יהלומי גורדון והפתעת העונה, העולה החדשה הברווזים, שלוש הקבוצות עם שני ניצחונות, הפסד אחד וכוונות ברורות לא לוותר לאף אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוף השנתיים האחרונות ממשיך לנצח. דייגו מראדונה דה סילבה מקבוצת לוכדי הנחשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק המרכזי במחזור, שהיה גם המשחק שפתח את המחזור, הפגיש בין שתי טוענות לכתר: האחת, לוכדי הנחשים הקבוצה בה משחק הוירטואז, אלוף שתי העונות האחרונות, הברזילאי דייגו מארדונה, הגיעה למשחק בלתי מנוצחת. השנייה, תל-יה אירועים, הקבוצה בה משחק ילד הפלא של ליגת קורונה פוצ'יוולי, מאור קנדיל, וליאור באום הוותיק והמצוין, הגיעה למשחק עם ניצחון והפסד. ניצחון של תל-יה אמור לקרב אותה לצמרת, ולא פחות חשוב, לתקוע מקלות בגלגלי הקרון שמוביל את לוכדי הנחשים אל האליפות. תל-יה אירועים עלתה למגרש עם המון מוטיבציה. המשחק נפתח בסערה והתפתח למשחק וירטואוזי עתיר ריחופים ו"שאקאטקים" בסופו ניצחו לוכדי הנחשים בשתי מערכות וביססו את מעמדם בצמרת.

בשני משחקים נוספים נפגשו קבוצות בלתי מנוצחות עם קבוצות שעדיין לא ניצחו: יהלומי ביצ'אצי הבלתי מנוצחת פגשה את סנטוס שעדיין לא ניצחה וסאן אנד ניקה, הקבוצה בה משחק אלוף השנה שעברה מתי פול, פגשה את גאולה יונייטד שעדיין לא ניצחה. שני המשחקים התעלו לרמות גבוהות מאוד אך בשתיהן ניצחו הפייבורטיות בתוצאה 0:2. קבוצת אריות גורדון ניצחה ללא קושי את העולה החדשה בר והולך שגם היא, כמו גאולה יונייטד וסנטוס עם שלושה הפסדים, אך בניגוד לשתי חברותיה נראית כמי שהולכת להיות בשר התותחים של הליגה.

את המחזור נעל משחק מותח, רב תהפוכות ומרהיב בין הפתעת העונה עד כה, הברווזים, בעונתם הראשונה בליגה הבכירה, הקבוצה שמביאה איתה הכי הרבה קהל רועש וצבעוני לבין וילדה חייע. המשחק התעלה לרמה מרהיבה, התנהל בצמידות ולאחר מהפכים רבים בהובלה הסתיים בניצחון העולה החדשה, הברווזים. המשחק שכאמור, נעל את המחזור, השאיר את הצופים עם טעם של עוד, ועם הרבה סקרנות לקראת המאבקים הצפויים במחזור הבא.

המחזור הבא של ליגת קורונה פוצ'יוולי יתקיים בעוד שבועיים (29.6) החל מהשעה 15:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • פוצ'יוולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully