וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הגביע העולמי: חוף השנהב ואתיופיה בפלייאוף

הפילים ניצחו את טנזניה 2:4 בחוץ והבטיחו את ראשות בית ג' באזור האפריקאי. אתיופיה הדהימה את את דרום אפריקה

נבחרת חוף השנהב ניצחה היום (ראשון) 2:4 את טנזניה ועלתה לשלב הפלייאוף של מוקדמות הגביע העולמי 2014 באזור האפריקאי. שער של לאסינה טראורה (13), צמד של יאיא טורה (23 ו-44 בפנדל) וכיבוש של ווילפריד בוני (90) העניקו לפילים שלוש נקודות בדאר א-סלאם והספיקו מול שערים של אמרי קיאמבה (1) ותומאס אולימנגוו (35). כשנותר מחזור אחד לסיום המשחקים בבית ג', לחוף השנהב 13 נקודות, בעוד למרוקו שמדורגת במקום השני יש 8 נקודות.

צפו בשער הנהדר של יאיא טורה

מאוחר יותר אתיופיה השלימה את הסנסציה הגדולה אחרי ניצחון ביתי 1:2 על דרום אפריקה. ברנרד פארקר אמנם העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-34, אבל גטאנה קבדה השווה בדקה ה-42 ושער עצמי של אותו פארקר (70) העניק לאתיופיה ניצחון והבטיח לה את המקום הראשון בבית א'. האנטילופות מעולם לא עלו לגביע העולמי.

נבחרת מצרים נהנתה משער של מוחמד סלאח בדקה ה-40 כדי לנצח 0:1 במוזמביק ואחרי חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, היא הבטיחה את ההעפלה מבית ז' לשלב הבא בקלות.

שלב מוקדמות הגביע העולמי באזור האפריקאי נערך במתכונת של 10 בתים. המנצחת של כל בית עולה לשלב הפלייאוף, שם נערכת הגרלה של חמישה משחקים בשיטת בית-חוץ בין 10 הנבחרות. ההגרלה תתקיים בקהיר ב-16 בספטמבר והנבחרות יחולקו למדורגות ולא מדורגות על פי דירוג פיפ"א נכון לאותו שלב. המשחקים הראשונים יתקיימו בתאריכים 11-15 באוקטובר ומשחקי הגומלין יתקיימו בתאריכים 15-19 בנובמבר.

צפו בשער שהבטיח למצרים את העלייה לפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully