וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - אורוגוואי: "אף יריבה לא תשנה את המשחק שלנו"

צ'אבי מוכן לפתיחת הקונפדרציות מול התכולים (01:00, ספורט 1). סוארס: "לא משתמש בטורניר כמקפצה. רוצה לזכות בו"

אלופת העולם ספרד תפתח בלילה שבין ראשון לשני את הופעותיה בגביע הקונפדרציות מול אורוגוואי (01:00, ספורט 1) בעיר החוף רסיפה, במסגרת בית ב' של הטורניר. ספרד מגיעה לטורניר כפייבוריטית, אחרי שזכתה פעמיים ברציפות בתואר אלופת אירופה (2008, 2012) ובתואר אלופת העולם במונדיאל 2010, והברזילאים מצפים להצגה מצד הלה-רוחה.

ב-2009 נעצרו הספרדים בחצי הגמר מול ארצות הברית, הפעם הם רוצים לזכות. "אנחנו מתארחים במדינה שזכתה חמש פעמים בגביע העולם, וזה נותן לנו זריקת מוטיבציה לקראת המשחקים", אמר צ'אבי לקראת המשחק. צ'אבי סימן את לואיס סוארס כשחקן המפתח של אורוגוואי. "סוארס הוא השחקן שיכול לעשות את ההבדל בין שתי הנבחרות", החמיא צ'אבי, "במהלך אישי אחד הוא יכול לשנות את המשחק אבל יהיה קשה לסמן אותו. הפילוסופיה שלנו לא משתנה ולא משנה מי היריבה. תמיד נשלוט בכדור וניזום".

צ'אבי שחקן נבחרת ספרד בכדורגל. GettyImages
ברזיל עושה לו חשק. צ'אבי/GettyImages

ספרד לא הפסידה משחק רשמי מאז ה-1:0 מול שוויץ במונדיאל 2010, ואורוגוואי, שסיימה רביעית באותו מונדיאל, יודעת זאת. אבל אלופת העולם לשעבר היא תמיד אגוז קשה לפיצוח. למרות שהסתבכה בטורניר מוקדמות גביע העולם, התכולים מגיעים למשחק אחרי ניצחון 0:1 על ונצואלה, ומציגים שפיץ חד במיוחד עם סוארס ואדינסון קאבאני. "אני בא לשחק עבור נבחרת אורוגוואי ולא חושב להשתמש בטורניר כמקפצה למעבר לקבוצה אחרת", אמר סוארס, שמועניין לעבור מליברפול לריאל מדריד או ברצלונה. "המטרה שלי היא לזכות בטורניר".

שתי הנבחרות נפגשו בעבר שש פעמים, והמאזן עומד על שלושה ניצחונות לספרד ושלוש תוצאות תיקו. המפגש האחרון, בפברואר 2013 הסתיים ב-1:3 לספרדים. שחקניו של אוסקר טבארס ניצחון רק במשחק אחד מתוך שבעת משחקיהם האחרונים, אבל מול אלופת העולם המכהנת הם ודאי ירצו להשיג תוצאה שתחזיר להם את הביטחון העצמי ולנצח לראשונה בהיסטוריה שלהם את ספרד.

חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס חוגג שער. רויטרס
ניצחון ראשון אי פעם על ספרד? לואיס סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully