וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילס: "צריך לחכות לשמוע את ההסבר של קמפבל בראון"

המאמן האגדי של ג'יימקה הזהיר מלשפוט את האלופה האולימפית שחומר אסור נתפס בדמה: "המוניטין שלה תמיד יציב"

עולם האתלטיקה סוער ביממה האחרונה בשל בדיקת הסמים החיובית של ורוניקה קמפבל בראון, שעדיין לא פרסמה תגובה רשמית או לא רשמית לידיעות על כך שבדמה התגלה חומר משתן (Diuretic substance) מסוג לאסיקס. החומר הגורם לגוף לייצר יותר שתן משמש ספורטאים בדרך כלל לאיבוד מהיר של משקל, אך יכול לשמש גם להעלמת שרידים לחומרים אסורים.

גלן מילס, המאמן הג'מייקני האגדי שמאמן את יוסאין בולט ויוהאן בלייק, הרגיע את ההמולה ואמר: "אני אשמור את ההערות שלי על הנושא אחרי שכל הפרטים על התקרית יתבהרו. אבל רק אגיד שהציבור צריך לחכות ולשמוע את ההסבר שלה, כי היא נשאה בגאווה את הדגל הג'מייקני במשך שנים רבות והמוניטין שלה היה יציב לאורך כל הקריירה".

ורוניקה קמפבל בראון אצנית ג'מייקנית. Michael Steele, GettyImages
"היא נשאה בגאווה את הדגל הג'מייקני במשך שנים רבות". קמפבל בראון/GettyImages, Michael Steele

פול רייט, יו"ר ה-WADA, הרשות הבינלאומית למניעת סמים בספורט, התייחס לפרשה: "הקוד של הרשות טוען שאתה צריך להיות אחראי למה שקורה בגוף שלך. יכולות להיות נסיבות שיקלו על הענישה במקרים מסוימים, אבל ענישה צריכה להגיע". על ההשערות שקמפבל בראון השתמשה בחומר כתרופה נגד לחץ דם גבוה, אמר רייט: "במקרים בהם אתלטים בינלאומיים שמפוקחים על ידי WADA רוצים לקחת את החומר הזה כתרופה רפואית, הם צריכים להצהיר על כך מראש דרך ההתאחדות המקומית שלהם, לספק הוכחה לכך ואז לקבל אישור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully