וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "פרגוסון גילה לי שהוא רוצה לפרוש"

מאמן צ'לסי התגאה ביחסיו עם פרגי, נתן תקווה לטורס, וגילה איזה חלוץ הוא באמת רצה להחתים במקומו של אנדריי שבצ'נקו

חובבי הכדורגל האנגלי התגעגעו לז'וזה מוריניו בחמש השנים האחרונות, והמיוחד ממשיך להזכיר להם ולנו מדוע. מאמנה החדש-ישן של צ'לסי שוב סיפק מבחר פנינים לתקשורת האנגלית, על שובו לסטמפורד ברידג', עתידו של פרננדו טורס, היחסים עם רומן אברמוביץ', קנייתו של אנדריי שבצ'נקו, והחברות ההדוקה עם אלכס פרגוסון.

"מבחינה רגשית, אני מרגיש שחזרתי הביתה", הסביר מוריניו. "זה הספסל שלי, זה האיצטדיון בו לא הפסדתי אף משחק, זה חדר ההלבשה שלי, זה מגרש האימונים שלי, זה המשרד שלי עם אותו שולחן. אבל מבחינה מקצועית המצב דומה להגעה לקבוצה חדשה. אלו אותן שאיפות, ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שבחרתי בפתרון הקל. זה יהיה קשה, וזה מה שאני רוצה".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
יורה ממש כמו פעם. ז'וזה מוריניו/רויטרס

לגבי פרננדו טורס המאכזב, הצהיר מוריניו שיסכים לתת לחלוץ הספרדי המושמץ הזדמנות לפני שימכור אותו: "התרומה שלו לצ'לסי עד עכשיו הייתה ככה-ככה. אפשר היה לצפות ממנו ליותר בגלל מה שהוא עשה בעבר, אבל הוא לא היה כל כך גרוע כמו שרבים אמרו".

מוריניו הכחיש את השמועות על נתק בינו לבין אברמוביץ' בעקבות פיטוריו ב-2008 וסיפר ששמר על קשר עם האוליגרך הרוסי: "במהלך הקדנציה הקודמת שלי כאן הבעלים מעולם לא התערב בסמכויות הבסיסיות של המנג'ר - אימונים, בחירת הרכבים, שחקני רכש. כמו כל אחד שלא בא מעולם הכדורגל, אי אפשר לצפות שבתוך זמן קצר הוא יידע הכל. אבל מאז הגעתו עברו עשר שנים וזה הרבה זמן, ואני מאמין שהוא ינצל את הניסיון שצבר לטובתו".

על הדיווחים שאברמוביץ' התעקש על רכישתו של אנדריי שבצ'נקו אמר מוריניו: "הבוס עשה הכל כדי להביא את סמואל אטו, שהיה המטרה העיקרית שלנו, אבל ברגע האחרון ברצלונה סירבה למכור, אז פנינו לאופציות אחרות. הייתי מרוצה מהגעתו של שבצ'נקו, אבל לפעמים גם עם שמות גדולים שעולים עשרות מיליונים ליש"ט, הדברים לא מסתדרים".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
"הייתי מאושר שהוא בטח בי עם הסוד הזה". מוריניו ופרגוסון/GettyImages, Laurence Griffiths

הפורטוגלי אף גילה שהחדשות על פרישתו של אלכס פרגוסון לא הפתיעו אותו כלל: "ידעתי שפרגוסון פורש לפני מספר חודשים, והייתי מאושר שהוא בטח בי עם הסוד הזה. זו הייתה ידיעה חשובה לשאר העולם, ואני חושב שרק מעגל חברים קרובים מאוד ידעו על כך מראש, כך שזו הייתה אחריות רבה לדעת על כך. איך זה קרה? בגלל שאנחנו חברים. הוא גם ידע מראש שהמועדון שאני רוצה לאמן באנגליה הוא צ'לסי. כמובן שגיליתי לו את זה. בשביל צ'לסי הייתי מסרב לכל הצעה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully