וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "השער מוקדש לברצלונה"

כוכב ברזיל חגג את הבומבה מול יפן. סקולארי: "הוא עשה עבודה טובה. אם נמשיך להשתפר מבחינה טקטית, נהיה קבוצה גדולה"

ברזיל פתחה את גביע הקונפדרציות ברגל ימין, לאחר שניצחה את יפן 0:3 במסגרת משחקי בית א'. הייתה שם עוד רגל ימין אחת, של ניימאר, שכבשה שער מרהיב כבר בדקה השלישית, בוולה מחוץ לרחבה. פאולינו הוסיף שער משלו בדקה ה-48, וז'ו חתם את החגיגה בתוספת הזמן כשהסלסאו, שזכו בטורניר ב-2005 ו-2009, עשו את המוטל עליהם בחיפושם אחר זכיה רביעית בהיסטוריה בגביע הקונפדרציות.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל כובש בגביע הקונפדרציות מול נבחרת יפן. רויטרס
פתחו ברגיל ימין, תרתי משמע. ניימאר מניף רגל/רויטרס

"אני חושב שמה שהכי סיפק אותי בסיום זה התוצאה", אמר מאמן נבחרת ברזיל לואיס פיליפה סקולארי, "אם נמשיך להשתפר מבחינה טקטית, והשחקנים יידעו להתמודד עם הקשיים, נהיה לקבוצה גדולה. מה שהכי חשוב הוא השיפור הטקטי של הקבוצה". סקולארי התייחס לשער הנהדר שכבש ניימאר: "אני חושב שניימאר עשה עבודה טובה, הוא עלה ונתן את המכה. כשאתה כובש בדקות הראשונות אז כמובן שהקהל יהיה יותר ידידותי ויתמוך בנו. ניימאר שיחק טוב, החלפתי אותו כי סבל מפציעה קלה". סקולארי החמיא גם למבשל השער לניימאר, פרד, שמסר בחזהו את הכדור לחברו. "פרד לא רק כובש שערים. שחקנים צריכים לדעת איך למקם את עצמם ובזכות זה פרד מאוד יעיל".

מאמן נבחרת ברזיל לואיז פליפה סקולארי. רויטרס
היתרון המוקדם סידר לו שקט מהיציעים. סקולארי/רויטרס

משחקה הבא של ברזיל יהיה ביום רביעי נגד מקסיקו, שתתמודד הערב מול איטליה (22:00, ספורט 1). "אנחנו צריכים להיזהר ממקסיקו ולהתגבר על המכשול הזה ביום רביעי", התייחס סקולארי ליריבתו הבאה. "בשנים האחרונות מקסיקו מקשה עלינו את החיים".

גביע הקונפדרציות הוא מעין "הרצה" לדבר האמיתי - המונדיאל - ויש בברזיל כאלה שלא אוהבים את האופן בו מדינתם מתכוננת לאירוע הגדול. לפני ואחרי המשחק נערכו הפגנות מחוץ לאיצטדיון בברזיליה הבירה, מצד כ-500 מפגינים שמחו נגד השימוש בכספי הציבור למימון האיצטדיונים. יותר מ-30 אנשים נפצעו מירי של גז מדמיע מצד כוחות המשטרה בבירה, ו-22 נעצרו. "לא יודע מה קרה מחוץ לאיצטדיון", התייחס סקולארי למהומות, "אני מתרכז רק בקבוצה שלי".

ניימאר עצמו התייחס לשער העצום שכבש ואמר: "כמובן שאני מקדיש אותו לבארסה. שיחקנו משחק טוב, והשער שכבשתי היה יפהפה".

מאמן נבחרת יפן אלברטו זקרוני. רויטרס
למד הרבה מההפסד הזה. זקארוני/רויטרס

יפן הייתה לנבחרת הראשונה בעולם להבטיח את מקומה במונדיאל 2014, ומאמנה האיטלקי אלברטו זקארוני היה מופתע ומאכוזב מהיכולת של שחקניו במשחק הפתיחה של הטורניר. "בדרך כלל אנחנו משחקים בגישה שונה לגמרי, ולא טועים הרבה, וזה לא מה שקרה לנו במשחק. או שהיינו בהלם מהפיגור המוקדם וזה השפיע על צורת המשחק שלנו, או שהיינו עייפים לאחר טיסה ארוכה מקטאר, אחרי שניצחנו בדוחה את עירק במשחקי מוקדמות גביע העולם. בכל אופן, אני לא כועס אבל מאוכזב, כי אנחנו משחקים הרבה יותר טוב מזה, ולמען האמת למדתי הרבה על הנבחרת שלי לעומת מה שידעתי קודם. המבחן שלהם יהיה נגד איטליה ומקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully