וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אינדפנדיינטה ירדה ליגה לראשונה בתולדותיה

היסטוריה כואבת: אחת מקבוצות הפאר בדרום אמריקה הפסידה 1:0 לסן לורנסו ונשרה. בוקה נותרה היחידה שמעולם לא ירדה

היסטוריה בארגנטינה: אינדפנדיינטה, אחת הקבוצות הגדולות בדרום אמריקה ומי שזכתה במספר שיא של שבע פעמים בגביע ליברטדורס, ירדה הערב (שבת) בפעם הראשונה ב-108 שנות קיומה לליגה השנייה בארגנטינה, אחרי שהפסידה בבית 1:0 לסן לורנסו במחזור ה-18 של טורניר הפינאל. אינדפנדיינטה מצאה עצמה מדורגת לפני אחרונה בטבלת היורדות (ממוצע נקודות על פי שלוש השנים האחרונות) ונותרה עם סיכויים קלושים, שאבדו הערב סופית בעקבות הניצחונות של סן מרטין (0:2 על אסטודיאנטס) וארחנטינוס ג'וניורס (0:1 על קולון). שפל חסר תקדים בהיסטוריה של המועדון מאבז'אנדה, שתי האחרות תיאבקנה כדי לא להיות היורדת השלישית.

שחקני אינדפנדיינטה קלאודיו מורל רודריגס, אדריאן פרננדס, פרננדו גודוי לאחר שקבוצתם ירדה ליגה. רויטרס
לא עצרו את הדמעות. פרננדו גודוי, אדריאן פרננדס/רויטרס

אינדפנדיינטה, שזכתה באליפות האחרונה שלה ב-2002, קיוותה להתגבר על שנים של בעיות כלכליות וכישלון מקצועי בעזרת מסע הרכש של העונה האחרונה. בנים אובדים כמו דניאל מונטנגרו חזרו הביתה ואמריקו גאזג'ו עמד על הקווים כדי לשחזר את הקסם מאותה עונת אליפות. אולם התוצאות היו נוראיות, גאזג'ו פוטר באפריל ומחליפו מיגל אנחל ברינדיסי לא הצליח למנוע את הירידה. לפני שנתיים זו הייתה ריבר שנשרה לראשונה בתולדותיה, בעונה שעברה סן לורנסו ניצלה בנס וכעת הגיע תורה של אינדפנדייטה, עוד אחת מחמש הגדולות המסורתיות של ארגנטינה. בכך נותרה בוקה ג'וניורס כקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה ליגה.

האוהדים שהתפרעו בהפסד לריבר פלייט בשבוע שעבר, המשיכו לפרוק את תסכולם גם באצטדיון הביתי, בו קבוצתם לא ניצחה את סן לורנסו מאז טורניר קלאוסורה 2006. זעמם רק התגבר בעקבות השער המכריע שכבש בדקה ה-59 אנחל קוראה האורח, שלמעשה חרץ את גורלה של אינדפנדיינטה ללא קשר לתוצאות האחרות. למרות הכעס הגדול והתחזיות שניבאו התפרעויות, האוהדים עמדו יחד, בכו ושרו בסיום.

במשחקים המקבילים: חורחה לונה (18) וסבסטיאן פנקו (80) העניקו לסן מרטין 0:2 על אסטודיאנטס ואילו חואן לואיס אנאנגונו (55) סידר לארחנטינוס 0:1 ביתי מול קולון. אחת מהן תצטרף לאינדפנדיינטה ואוניון כיורדת השלישית. רוסאריו סנטרל, חימנסיה לה פלאטה ואולימפו הבטיחו כבר את חזרתן לליגה הבכירה.

מאמן אינדפנדיינטה, מיגל ברינדיסי. רויטרס
לא הצליח להושיע. מיגל אנחל ברינדיסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully