וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורובאסקט 2015: ישראל הפסידה ליוון 69:57

ישראל התרחקה מיורובאסקט 2015 אחרי 69:57 ביוון בחצי גמר המוקדמות. רבי: "שמח שנגמר רק 12 הפרש". הגומלין: בשלישי

חלומות ההעפלה של נבחרת הנשים של ישראל להגיע לאליפות אירופה 2015 חטפו מכה הערב (חמישי), לאחר הפסד 69:57 בחוץ לנבחרת יוון. בעוד שלושה ימים ייפגשו השתיים שוב למשחק הגומלין באולם ברמלה, כשהמנצחת תעלה לגמר ממנו היא תוכל לזכות בכרטיס ליורובאסקט, אך גם אלי רבי יודע, שאם הנבחרת שלו רוצה לשנות את גורלה, הוא יהיה חייב לקבל משחק מוצלח לא רק משי דורון ומיכל אפשטיין, היחידות שהחזיקו את הנבחרת בחיים.

שי דורון, נבחרת ישראל כדורסל נשים, מול אולגה חציניקולאו, נבחרת יוון. באדיבות איגוד הכדורסל, ספק 500
רק היא ומיכל אפשטיין הופיעו עבור הנבחרת. דורון/ספק 500, באדיבות איגוד הכדורסל

המשחק היה קצבי מאוד, ואופיין בריצות של שתי הנבחרות. היווניות פתחו טוב יותר, אך ישראל הצליחה לחזור פעמיים- ברבע השני וברבע השלישי- עם ריצות מצויינות בראשות שי דורון ומיכאל אפשטיין. לרוע המזל, לישראל לא היתה תשובה מול הפיזיות של היווניות בצבע (38 ריבאונדים של היווניות לעומת 26 של ישראל), ויחד עם אחוזים נוראיים מחוץ לקשת (1 מ-11) קשה מאוד לנצח, בוודאי בחוץ. עתה ינסה רבי להרים את השחקניות שלו לקראת הגומלין בעוד שלושה ימים, כשגם הוא לבטח מאוכזב מההפרש, עליו היא עלולה לשלם ביוקר.

מאמן הנבחרת, אלי רבי, אמר בסיום: "לפי איך שהמשחק התפתח אני שמח שנגמר 12 הפרש. בחצי הראשון היווניות קלעו בצורה מטורפת והובילו כבר 22 הפרש. לשמחתי חזרנו למשחק למרות פציעות במהלך המשחק של שירן, שי ולירון שנאלצנו להוציא אותן בדקות טובות שלנו. הצלחנו לסיים בתוצאה שמאפשרת לנו לנסות לעבור בגומלין. מיכל עלתה פצועה למשחק ושקלנו אם לשתף אותה והיא הייתה פשוט מדהימה".

לירון כהן (משמאל), נבחרת ישראל כדורסל נשים, מול אולגה חציניקולאו, נבחרת יוון. באדיבות איגוד הכדורסל, ספק 500
התקשו להתמודד איתה. חציניקולאו/ספק 500, באדיבות איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

המארחות פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון 2:7 בזכות משחק דקות טובות של פפאמיכאיל, אבל ישראל הגיבה עם ריצת 0:6 של פליישר ודורון כדי לתפוס את היתרון. חציניקולאו ניצלה את הרכות הישראלית בצבע, הריצה אל היווניות ל-1:10 ויתרון 15:21 בסיום הרבע הראשון. דורון עלתה טוב לרבע השני, והביאה את ישראל לפיגור 25:23 בלבד. אלא שאז שוב נתקעה ההתקפה של האורחות, היווניות נהנו מיכולת טובה של ספאנו, ואת המחצית חתמו המארחות עם ריצת 4:18 והוליכו 27:43.

ארטמיס ספנאו, יוון, מול נבחרת ישראל כדורסל נשים. באדיבות איגוד הכדורסל, ספק 500
הכריעו את המשחק בצבע. ספאנו/ספק 500, באדיבות איגוד הכדורסל

פאפאמיכאיל המשיכה את הדהירה היוונית גם ברבע השלישי והעלתה את היתרון ל-20 הפרש. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק ייגמר בתבוסה צורבת, היגעה ריצת 0:13 של ישראל בראשות קטיה לויצקי ושי דורון, שצימקה ל-57:44 בלבד בסיום הרבע השלישי. אפשטיין המשיכה את המשחק הטוב שלה, וכבר הביאה את ישראל לפיגור 8 בלבד, עמוק ברבע האחרון, אבל שם הנבחרת נעצרה. המארחות מצאו שלשה גדולה, פתחו שוב פער, ויגיעו לגומלין עם יתרון מבטיח. 57:69 בסיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשחק ברח להן מהידיים. גנור רודפת אחרי היווניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת יוון: ארטמיס ספאנו 21 ו-14 ריבאונדים, אולגה חציניקולאו ואיקטרינה סוטיריו 13 נקודות כל אחת, פלאגיה פאפאמיכאיל 12, איוליטי לימוארה 4, אנה ספיירידופולוואפרודיטי קוסמה 3 כל אחת.

קלעו לנבחרת ישראל: מיכאל אפשטיין 19 (8 מ-10 מהשדה), שי דורון (7 מ-13 מהשדה), 5 אסיסטים ו-5 איבודים, קטיה לויצקי (5 איבודים) ונועה גנור 6 כל אחת, לירון כהן (0 מ-5 לשלוש) 4, שירן זעירי 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully