וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מול יוז'ני בגמר האלה, מארי-סיליץ' בגמר קווינס

השוויצרי נקם בהאס על ההפסד בגמר אשתקד. אנדי מארי ניצח את צונגה, מרין סיליץ' גבר על יואיט. ארליך בגמר הזוגות בהאלה

רוג'ר פדרר העפיל היום (שבת) לגמר טורניר האלה (סך פרסים: 779 אלף יורו), לאחר שגבר על טומי האס 6:3, 3:6, 4:6 בשחזור של גמר השנה שעברה. הגרמני בן ה-35, שהיה לסיפור הגדול של טורניר הרולאן גארוס החולף, המשיך את המומנטום מהחימר כשניצח את המערכה הראשונה בצורה נהדרת, עלה ל-2:5 וניצח את המערכה הראשונה 3:6. פדרר, שכבר ראה את ההפסד בגמר של 2012 חוזר על עצמו התעשת בדיוק ברגע הנכון, ברח ל-0:3 בסט השני וניצח אותו 3:6.

במערכה המכרעת המשיך השוויצרי את המומנטום מהסט השני, השיג שבירה מהירה אחרי שגיאה כפולה של האס, עלה ל-1:3, ומשם שייט קדימה לניצחון 4:6 במערכה, ובמשחק כולו.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
הנקמה מוגשת קרה. פדרר/GettyImages

בגמר יפגוש פדרר את מיכאיל יוז'ני, שהפתיע בחצי הגמר השני את רישאר גאסקה, המדורג שני בטורניר, עם 3:6, 2:6 ב-58 דקות בלבד. המאזן בין השניים עד היום? 0:14 לשוויצרי, כולל ניצחון בחצי הגמר בהאלה אשתקד. זמן קצר לאחר מכן, נכנע יוז'ני בחצי גמר הזוגות ביחד עם פיליפ קולשרייבר ליוני ארליך ודניאלה ברצ'יאלי האיטלקי 6:4, 1:6, 4:10. בגמר יחפש הישראלי תואר כשיפגוש עם בן זוגו את סנטיאגו גונסאלס המקסיקני וסקוט ליפסקי האמריקאי.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
מחפש תואר שלישי העונה. מארי/רויטרס

אנדי מארי העפיל לגמר טורניר קווינס (סך פרסים 683 אלף יורו), לאחר שגבר בחצי הגמר 6:4, 3:6, 2:6 על ג'ו ווילפריד צונגה אחרי שעה ו-48 דקות. מארי, המדורג ראשון בטורניר, שרבים בבריטניה חששו ממצב בריאותו לפני טורניר ווימבלדון, הראה יכולת טובה אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה, בדרך לניצחון יפה על הצרפתי, שהגיע לחצי גמר הרולאן גארוס. הבריטי הציל חמש מתוך שש נקודות שבירה, ומחפש תואר שלישי העונה, אחרי בריסביין ומיאמי.

בגמר מארי ישחק מול האלוף מאשתקד, מרין סיליץ' הקרואטי (12 בעולם), שניצח 4:6, 6:4, 2:6 את לייטון יואיט. יואיט, שעשה מסע יפה, כולל הדחה מרשימה של דל פוטרו ברבע הגמר, נעצר מול יריבו במשחק שסבל מדחיות ארוכות בעקבות הגשם בלונדון. המאזן בין סיליץ' למארי: 1:8 לסקוטי.

הטניסאי הקרואטי מרין סיליץ'. רויטרס
סבל מהגשם. סיליץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully