וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: פרויליך וכהן נכנסו לסגל האולימפי הבכיר

אליפות אירופה: צמד שייטי ה-470 סיימו במקום השמיני וה-12 הכללי. משיח ודוידוביץ' הגדילו את הפער על פני שאר הישראלים

גל כהן ודן פרויליך סיכמו אתמול (שישי) אליפות אירופה מצוינת מבחינתם. שני שייטי ה-470 הצעירים תחת הדרכתו של המאמן ערן סלע סיימו במקום השמיני באירופה. השניים דורגו 22 בשיוט היחיד שהתקיים בשישי וסיימו במקום ה-12 הכללי, אולם מקדימים אותם ארבעה צוותים לא אירופאים. השניים אמנם לא יהיו בשיוט המדליות שיתקיים היום, אולם הם יכולים לסמן וי גדול על הניסיון הגדול הראשון שלהם בקריירה באליפות בינלאומית בכירה לבוגרים. ההישג הזה מכניס את השניים לסגל האולימפי הבכיר בהכנות למשחקי ריו ב-2016.

גל כהן ודן פרויליך שייטי מפרשיות 470 ישראלים. דרור פיקלני
הישג כהן. כהן ופרויליך/דרור פיקלני

בגינוסר שבכינרת נערך יומה השני של אליפות ישראל בגלישת רוח על דגם הניל פרייד האולימפי. שלושה שיוטים ברוח חזקה של בין 17-13 קשר הבליטו את יכולותיו של נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ'. משיח מעמק חפר ניצח בשני השיוטים הראשונים והיה על סף ניצחון בשיוט השלישי, אולם חוסר תשומת לב שלו גרמה לו לסיים שני אחרי שהגולש היווני ביירון קוקאלאניס שהגיח מאחור ועקף אותו על קו הגמר ממש. ההפסד הזה לא שינה את העובדה שמשיח מוביל בתחרות אחרי שישה שיוטים עם שש נקודות לפני קוקאלאניס עם שמונה. רון אסולין מאילת שסיים במקומות 3, 4, 3 עקף את חברו לאגודה שחר צוברי וטיפס למקום השלישי עם 16 נקודות, אחת פחות מלצוברי.

בין הנשים, מעיין דוידוביץ' מהפועל תל אביב מובילה בבטחה עם 16 נקודות חובה (הניקוד נספר על-פי הגעתה בדירוג הכללי של נשים וגברים יחד). מדליסטית הארד מאליפות העולם ניצחה בין הנשים בשיוט הראשון והשלישי וסיימה שנייה בשיוט השני אתמול, כאשר שחר טיבי הצעירה מאילת ניצחה בשיוט השני, סיימה שנייה בראשון ושביעית בשלישי, והיא מדורגת שנייה עם 23 נקודות. עפרי גבעתי, אף היא מאילת (3, 5, 2) שלישית עם 38 נקודות, והיא מקדימה אילתית נוספת, נעמי כהן שתורן המפרש שלה נשבר רגע לפני הזינוק לשיוט הראשון ופספסה את השיוט, סיימה במקומות 3 ו-6 את יתר השיוטים והיא מדורגת רק רביעית. היום תסתיים האליפות עם שלושה שיוטים אחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully