וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטאס צרצאריס פרש מכדורסל

הפורוורד המצוין של פנאתייניקוס, שזכה שלוש פעמים ביורוליג וחגג עשר אליפויות ושמונה גביעים ביוון, נפרד מהענף בגיל 33

רגע אחרי שזכה באליפות נוספת, קוסטאס צרצאריס מפנאתינייקוס החליט לפרוש מכדורסל והוא עושה זאת בגיל 33. מאז שהחלה היורוליג, צרצאריס היה השחקן היחיד שהופיע בכל עונה במפעל האירופ הבכיר כשלראשונה הוא עשה זאת עם פרישטרי עד המעבר לפאו, שאת מדיה הוא לבש במשך 11 שנים מוצלחות במיוחד.

צרצאריס זכה להצלחות רבות במדי פנאתינייקוס, ובראשן זכייה בשלושה תארי יורוליג ב-2007, ב-2009 וב-2011. מאז שהגיע בקיץ 2002, השחקן סייע גם מאוד בזירה המקומית להפוך את פאו לאימפריה בכל קנה מידה אפשרי כשהוא חגג לא פחות מעשר אליפויות ושמונה גביעים, וחשבון פשוט מבהיר שהוא סיים עם 18 תארים ביוון מתוך 22 אפשריים.

ניק קלאייטיס, קוסטס צרצאריס שחקני פנאתינייקוס. קובי אליהו
השאיר חותם ענק על הענף. צרצאריס/קובי אליהו

צרצאריס קצר גם הצלחות רבות במדי נבחרת יוון ואף זכה איתה ביורובאסקט ב-2005 ובמונדובאסקט שנה לאחר מכן. כמו כן, הוא השתתף במשחקים האולימפיים באתונה 2004 ובבייג'ינג ב-2008. בסך הכל רשם הפורוורד 239 הופעות ביורוליג כשהוא מדורג שני בכל הזמנים מעט אחרי תיאו פפאלוקאס (252 הופעות), שהחליט גם הוא לפרוש לפני שבוע. כמו כן, צרצאריס קטף 905 ריבאונדים ביורוליג וקלע 1,502 נקודות.

"אחרי 16 עונות רצופות וחוויה בתהילה של הספורט ורגעים גדולים של אושר, רגשות וגאווה, זה הזמן להגיד שלום לכדורסל, האהבה הגדולה שלי", אמר צרצאריס בהודעת הפרישה. "אני רוצה להודות מכל הלב לאנשים שהאמינו בי ונתנו בי אמון ותמיכה. אני חייב הרבה לעולם הכדורסל, זו הייתה הנשמה שלי. תודה לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully