וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישה? "קובי מתכנן לזכות בעוד שתי טבעות"

מקורב לשחקן סיפר ל-ESPN שכוכב הלייקרס לא יסתפק בעונת פרישה ומתכנן להאריך את החוזה: "הוא חוזר עם יצר לנקום"

אוהדי לוס אנג'לס לייקרס יכולים להיות רגועים יותר ממה שהיו בשבוע האחרון לגבי עתידו של קובי בריאנט. מקורבים לשחקן טוענים כי לבריאנט אין כוונה לפרוש בקרוב, וכי הוא מתכוון להוסיף לרזומה שלו עוד שתי טבעות אליפות לפני שיחליט על פרישה.

הכוכב עצמו בחר לתאר את נסיונות החזרה שלו למגרשים בעקבות הפציעה הקשה שהוא עובר כ"פרק האחרון", ומיד הצליח להלחיץ את האוהדים של הלייקרס שזוכרים היטב את פיל ג'קסון מתאר את שובו למגרשים בעונתו האחרונה ב-2010/11 באותו אופן.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. AP
במקום הראשון מבין השחקנים הפעילים עם חמש טבעות. קובי בריאנט/AP

גורם המקורב לבריאנט טען בפני ESPN כי קובי רוצה "לחזור בעונה הבאה עם נקמה. הוא מעוניין בשתי טבעות נוספות כדי להגיע לפחות לשבע טבעות". על פי תיאור הדברים נראה כי העונה קרובה לא תהיה האחרונה בקריירה של בריאנט. כידוע, קובי נמצא במקום הראשון ברשימת השחקנים הפעילים שזכו באליפות יחד עם דרק פישר כשלכל אחד מהם יש חמש טבעות. מי שיכול להשוות את הנתון הזה הוא טים דאנקן שמתמודד על התואר יחד עם סן אנטוניו.

לכל אורך הדרך הדגיש הבלאק ממבה שהוא מתכוון להמשיך לשחק כל עוד הוא ישחק ברמות הגבוהות ביותר. בתום העונה הבאה הוא יסיים את חוזהו בלייקרס כאשר על פי מקורביו הקבוצה תכננה לפתוח בשיחות על הארכת חוזהו, אבל לרוע המזל בדיוק אז בריאנט נפצע לפני כחודשיים. בכל מקרה, נראה כי השיחות להארכת החוזה לא יחודשו בקרוב, ונראה כי יהיה הלייקרס לא ישלמו לו 30 מיליון דולר בעונה, כפי שהוא מרוויח כיום.

מבחינתו של בריאנט, התכנון לחזור למגרשים עדיין מתייחס לתחילת העונה הקרובה, על אף שההערכה הראשונית הייתה היעדרות של תשעה חודשים. עד הפציעה, רשם בריאנט 27.3 נקודות בממוצע למשחק עם 46.3 אחוזים, שישה אסיסטים ו-5.6 ריבאונדים, כשבכל המדדים הללו מדובר במספרים הטובים ביותר בקריירה שלו כשהוא בן 34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully