וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער למסי בארגנטינה, עקף את מראדונה

הכוכב פתח בהרכב במשחק הידידות נגד גואטמלה שהסתיים ב-0:4 ענק, ונמצא במקום השני בטבלת הכובשים של הנבחרת

ליאונל מסי ממשיך לשבור שיאים, והלילה (בין שישי לשבת) הוא רשם אחד נוסף, הפעם במדי נבחרת ארגנטינה כאשר הכחולים-לבנים ניצחו 0:4 את גואטמלה במשחק ידידות. הפרעוש היה חתום על שלושה שערים מתוך הארבעה בדרך לעקוף את דייגו מראדונה האגדי כשהוא במקום השני עם הרנאן קרספו שכבש 35 שערים במדים הלאומיים. מי שמוליך בבטחה את טבלת מלכי השערים בנבחרת הוא גבריאל באטיסטוסה, שלמסי יש עוד דרך ארוכה לעבור כדי להגיע אליו - 56 שערים.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
רק משתבח עם הזמן. מסי/רויטרס

אחרי שני משחקים שהסתיימו בתיקו נגד קולומביה ואקוודור במסגרת קמפיין מוקדמות הגביע העולמי, מסי הוכיח שהוא חוזר לכושר בגדול. מסי פתח בהרכב לאחר שהתאושש סופית מהפציעה שפקדה אותו ולא עשה סימנים של בעיות מיוחדות, להיפך. כבר אחרי רבע שעה כבש מסי את השער הראשון במשחק אחרי שקיבל כדור מאזקייל לאבצי והפציץ מרחוק.

השער השני במשחק הגיע בדקה ה-36 כשמסי שחרר כדור רוחב מצד שמאל והפנים החדשות בנבחרת אוגוסטו פרננדס הצדיק את מקומו בהרכב עם נגיחה מקרוב. מסי הספיק לכבוש את השני שלו עוד במחצית הראשונה כשעבירה שנעשתה עליו ברחבה הובילה את הכוכב לדייק בבעיטה מהנקודה הלבנה בדקה ה-40. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה כבר קיבלנו את השער האחרון כאשר לאבצי מצא את מסי בתוך הרחבה ולפרעוש לא הייתה בעיה לכבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"מאמני כושר הם לא תמיד חיוניים כמו שאנשים חושבים". מסי/רויטרס

ובינתיים, כשסופרים את הימים עד המונדיאל, לא מעט אנשים מצפים לראות במשחקים בעיקר את מסי שיקווה לסדר לנבחרת ארגנטינה את הגביע הנכסף, אבל עד שזה יקרה, כוכבה של ברצלונה יצטרך לעבור שנה שלמה ולא פשוטה עם עומס לא מבוטל בליגה. מי שמזהיר מפני אותו עומס הוא מאמן הכושר לשעבר של נבחרת ארגנטינה, פרננדו סיגנוריני, שמזהיר מפני שחיקה של הכוכב.

"בעבר, בשנות השישים והשבעים, שחקנים היו משחקים 80-90 משחקים בשנה, אבל מסי שנחשב למספר 1 בעולם, משחק למעלה מ-120 אם מחשיבים את משחקי ברצלונה והנבחרת הלאומית", מסביר סיגנוריני. "מסי לא נפצע במשך שלוש שנים, אבל לפני חודשיים וחצי הוא מתח שריר רגע לפני המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן והוא חזר לקראת הגומלין. לאחר מכן הוא נפצע ועכשיו הוא הפך לשחקן מחליף".

לדבריו של מאמן הכושר, מסי בעיקר זקוק למנוחה: "מה שהשחקן הנהדר הזה, שאני מכיר אותו מאז שהוא ילד, זקוק לו זה חופש עם האישה והילד. עם הדרישות של המשחק המודרני, זה בלתי אפשרי לשחק למעלה מ-100 משחקים ועדיין להיות ב-100 אחוז. מאמני כושר הם לא תמיד חיוניים כמו שאנשים חושבים, ושמעתי לא מעט קולגות שלי מודות בכך. ויסנטה דל בוסקה יודע שכמה מהשחקנים שלו ייפצעו פחות אם הוא יוריד מהם עומסים באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully