וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג של מכבי חיפה עשוי להמריא לקפריסין

14.6.2013 / 9:10

הירוקים יגישו הצעה חדשה על דמטריס חריסטופי אם לא ישלול הגעה לישראל. במועדון עדיין מתלבטים לגבי שמעון אבוחצירא

אחרי שפוצץ המשא ומתן בין אומוניה ניקוסיה לסיון לגבי העברת הקשר דמטריס חריסטופי, במכבי חיפה ניסו אתמול (חמישי) לקדם את הגעתו של השחקן לקבוצה. המאמן אריק בנאדו ערך שיחה עם נציגו של השחקן והצדדים מקווים שיוכלו לשכנע אותו להגיע לישראל. מקרוב למשא ומתן הבהיר: "אנחנו ממתינים שנציגה של סיון יחזור לשוויץ ואז נקדם את המשא ומתן". גורם בכיר בחיפה הבהיר אתמול: "חריסטופי הלך לסיון כי הוא קיבל הצעה גבוהה יותר, אנחנו מאמינים שעם מעט מאמץ מצד שני הצדדים אפשר להנחית אותו בישראל. המשא ומתן עם אומוניה לא יהווה מכשול. הסכומים ידועים לנו". לא מן הנמנע שנציג של חיפה ימריא בשבוע הבא לקפריסין כדי לקדם את המגעים עם השחקן.

קשר אומוניה ניקוסיה דמטריס חריסטופי. AP
"אנחנו מאמינים שעם מעט מאמץ מצד שני הצדדים אפשר להנחית אותו בישראל". חריסטופי/AP

אם חריסטופי יצטרף, חיפה תנסה להחתים חלוץ ישראלי. ההתלבטות לגבי שמעון אבוחצירא, שעשה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות, קשורה לפן המשמעתי. בחיפה מעריכים מאוד את השחקן, אך התקריות בהפועל פתח תקוה וקרית שמונה מעכבות את ההחלטה לגביו. כרגע נראה שהצדדים יפגשו פעם נוספת בתחילת השבוע.

אוראל דגני, שלומי אזולאי וויאם עמאשה ממשיכים להתאמן עם הקבוצה. בחיפה מקווים שעמאשה יגיע לקרית שמונה. דגני, שההחלטה לשחררו התקבלה שבועות לפני שהשחקן ידע על כך באופן רשמי, מנסה למצוא קבוצה שתממן את מלוא שכרו. סארי פלאח עורך אימונים מלאים ואם יהיה כשיר לא יצטרף עוד בלם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully