וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דמטריס חריסטופי יגיע לקבוצה?

13.6.2013 / 15:11

עסקת העברתו של קשר אומוניה לסיון השוויצרית פוצצה במעמד החתימה. הירוקים עודכנו ועשויים להיכנס מחדש למשא ומתן

הקשר הקפריסאי דמטריס חריסטופי יגיע בכל זאת למכבי חיפה? עסקת העברתו של השחקן לסיון השוויצרית פוצצה היום (חמישי) במעמד החתימה. נשיא סיון כריסטיאן קונסטנטין הגיע לקפריסין במטרה לסגור סופית את העסקה, אך מחלוקת לגבי מועדי התשלום הובילה לפיצוץ ברגע האחרון. כזכור, השחקן כבר סיכם את תנאיו ושני המועדונים אף הוציאו הודעה רשמית על סיכום, לפני הפיצוץ ברגע האחרון. לאחר הפגישה עם קונסטנטין, אומוניה ניקוסיה הודיעה רשמית שהמגעים לא צלחו והשחקן יחזור לאימוני הקבוצה.

במכבי חיפה קיבלו את העדכון ועשויים להיכנס בחזרה לתמונה. המאמן אריק בנאדו רוצה מאוד את השחקן בן ה-24 ולפיכך הירוקים עשויים לשוב לשולחן המשא ומתן. נציג הירוקים שהה לפני מספר שבועות בקפריסין וניהל מגעים עם ראשי אומוניה, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. גם השחקן עצמו לא הביע עד כה התלהבות להגיע לישראל, אך לאחר נפילת העסקה עם השוויצרים הוא עשוי לשנות את דעתו.

חיפה פתחה אתמול את אימוניה בכפר גלים והציגה את הרכש החדש מקרית שמונה, המגן אלעד גבאי. מלבד סינטאיהו סלליך וסארי פלאח, שזומנו לבדיקות רפואיות, אף אחד מהמושאלים הבכירים לא זומן לאימונים. סלליך יגיע לאימון רק ביום ראשון יחד עם אלון תורג'מן, אייל גולסה וטאלב טואטחה שקיבלו מנוחה. במעודון מקווים שויאם עמאשה יעבור במהלך השבוע לקרית שמונה.

שחקן אומוניה ניקוסיה, דמטריס חריסטופי. EuroFootball, GettyImages
הפעם יסכים להגיע לישראל? חריסטופי/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully