וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מתלבטים לגבי אבוחצירא בגלל הפן המשמעתי

13.6.2013 / 10:42

בעיות המשמעת בפתח תקוה והעימותים בקרית שמונה מהווים שיקול: "חדר ההלבשה קודם". במועדון מחכים להצעה על גולסה

במכבי חיפה מתלבטים האם לצרף את החלוץ שמעון אבוחצירא, שמועמדותו התחזקה ביממה האחרונה. המאמן אריק בנאדו מחפש חלוץ זר, אבל בודק האפשרות שחלוץ קרית שמונה יגיע לקבוצה. גורם במכבי חיפה אישר אתמול כי ההתלבטות נובעת בגלל המעורבות של אבוחצירא בבעיות משמעת. השיחה אתמול עם הנשיא יעקב שחר התקיימה בין היתר על מנת לשמוע האם השחקן עבר שינוי. "היו לו כמה תקריות לא נעימות, אבל צריך לחשוב האם הוא התגבר עליהן. הוא עושה רושם של בחור חיובי, אבל במכבי חיפה חדר ההלבשה קודם לכל", אמרו במועדון. אבוחצירא, יש לציין, עשה התקדמות מקצועית גדולה בשנים האחרונים, וזאת הסיבה שבגללה הירוקים עשויים לצרפו בכל זאת.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה לפני אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
גיליון ההתנהגות יגרום לירוקים לוותר עליו? שמעון אבוחצירא/מגד גוזני

התקרית הזכורה ביותר של אבוחצירא אירעה בחודש במאי 2009, כאשר החלוץ ביקש ממאמן הפועל פתח תקוה זאב זלצר להשתטח על קברי צדיקים ואז התברר כי המריא בחשאי ליוון כדי לחתום בלאריסה. זלצר תקף את הנושא בתקשורת ובהמשך השחקן נקנס, הושעה והתבקש להשתתף בפעילות עם ילדים ליקויי למידה. באותה עונה, במשחק מול קריית שמונה, ביקש אבוחצירא לבעוט פנדל, אך הבועט הקבוע אורי אוזן והמאמן אלי מחפוד סירבו. על פי הדיווחים בתקשורת, החלוץ המשיך להתעצבן גם אחרי שהבעיטה הלכה פנימה, שמע שריקות בוז מהקהל והגיב באצבע משולשת ויריקה לעבר היציע. אחרי שני המקרים, אבוחצירא התנצל.

בתקופת ברק בכר בקרית שמונה רשם השחקן עימות עם המגן דושאן מאטוביץ', מה שהוביל בהמשך לפיצוץ האימון. על פי דיווחים אחרים, בחודש נובמבר האחרון השחקן רשם עימות חריף גם עם החלוץ לאסלו לנצ'ה, שאף ביקש להתחלף בעקבות התקרית. בקריית שמונה טענו אז כי זאת אחת הסיבות, אם כי בדרגה נמוכה יחסית, לבקשה של השחקן לעזוב את הקבוצה. עימות נוסף נרשם גם עם אדריאן רוצ'ט. עוד קודם לכן, בעידן גילי לנדאו, נרשמה תקרית עם השוער דני עמוס. תקרית זכורה פחות אירעה בקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. הדרבי הנוער הלוהט של 2005 הוביל לעימות פיזי ביציע הכבוד בין מנכ"ל טוברוק ירון גולן לעופר רזמוביץ', מבעלי מכבי נתניה בעבר. אבוחצירא כבש בתוספת הזמן, השווה ל-1:1 ומנע ממכבי ניצחון בדרבי אחרי שש שנים עקרות. על פי אותם דיווחים, בתגובה לשער רץ החלוץ לאורך כל המגרש לעברו של גולן המורחק תוך שהוא שואג מטר קללות על מכבי נתניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הרכש הראשון שכבר התאמן. אלעד גבאי/מערכת וואלה, צילום מסך

חיפה פתחה אתמול את אימוניה בכפר גלים והציגה את הרכש החדש מקרית שמונה, המגן אלעד גבאי. מלבד סינטאיהו סלליך וסארי פלאח, שזומנו לבדיקות רפואיות, אף אחד מהמושאלים הבכירים לא זומן לאימונים. סלליך יגיע לאימון רק ביום ראשון יחד עם אלון תורג'מן, אייל גולסה וטאלב טואטחה שקיבלו מנוחה. במעודון מקווים שויאם עמאשה יעבור במהלך השבוע לקרית שמונה.

נציגיו של אייל גולסה טוענים כי בקרוב תגיע הצעה להנהלת מכבי חיפה, בגובה 1.2 מיליון יורו. בחיפה טוענים כי טרם קיבלו הצעה מקלאב ברוז'. תג מחירו של השחקן עומד על ארבעה מיליון יורו, אך במועדון כבר החליטו להתגמש וידרשו סכומים נמוכים בהרבה. אם גולסה יימכר ביותר מעשה מיליון שקל, חיפה תעביר לטוברוק 18 אחוז מההפרש בין הסכום הזה לסכום המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully