וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות עצובות באתונה: "בושה". צפו באלימות

אחרי הזכייה של פאו, עסוקים ביוון במהומות. פפאניקולאו: "אנחנו הורסים את מה שהקבוצות עושות כבר הרבה שנים". צפו

פנאתינייקוס זכתה אתמול (רביעי) באליפות יוון אחרי 72:76 במשחק השלישי מול אולימפיאקוס וסוויפ מול היריבה השנואה, אבל הסיפור של המשחק הוא כמובן ההתפרעות של האוהדים האדומים שהתפרעו דקה וחצי לסיום. אותם אוהדים סירבו להשלים עם פיגור ארבע נקודות, והחלו להשליך חזיזים, רימוני עשן ואבוקות לעבר הספסל של פאו, כשאחדים מהם אף ניסו לרדת מהיציע ולפגוע בשחקנים.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
שיחק פצוע. דיאמנטידיס/GettyImages

מאמן פאו ארגיריס פדולאקיס: "היינו מפוקסים יותר ושיחקנו בתנאים קשים מאוד. עבדנו במשך כל השנה ואולימפיאקוס הייתה לפנינו, זו קבוצה נהדרת. במשך השנה היו לנו קשיים רבים וסבלנו מחוסר ניסיון". על אירועי המשחק האלימים, אמר: "זה לא הוגן גם במשחק הקודם וגם עכשיו לדבר על מה שמסביב. אנחנו צריכים לכבד את השחקנים שלנו שעשו מאמץ אדיר. דיאמנטידיס שיחק עם פציעה".

מאמן אולימפיאקוס גיורגיוס ברזאוסקס. AP
"היינו פחות רעננים מהם, ולמרות זאת אנחנו מאוד מאוכזבים". ברזאוסקס/AP

14 שניות של אלימות שאין קשר בינן לבין כדורסל

מאמן אולימפיאקוס, גיורגיוס ברזאוסקס, אמר בסיום: "ברכות לפאו על הזכייה באליפות. מבחינתנו מה שקרה מתסכל מאוד. נשארו 1:27 דקות לסיום והיה לו פוזשן, אבל לא נתנו לנו את ההזדמנות שהייתה לנו. אני מאוכזב מכל מה שקרה מסביב לכדורסל ולא ממה שהיה במשחק. חווינו דברים מדהימים. הייתה לנו שנה מעייפת שכללה פציעות. היינו פחות רעננים מהם, ולמרות זאת אנחנו מאוד מאוכזבים, לא מהתוצאה אלא ממה שקרה".

קוסטס פפאניקולאו הוסיף: "הם הראו שהם רוצים יותר מאיתנו ולכן הם ניצחו. זה חבל שלא מכבדים את הספורט שנותן כל כך הרבה ליוון. אני מרגיש בושה כיווני לגבי מה שראינו כאן. אנחנו צריכים להוות דוגמה לכדורסל האירופי ואנחנו הורסים את מה שהקבוצות הטובות עושות כבר הרבה שנים".

עדכון ראשון: 08:58

כדורסל בוואלה! ספורט

צפו באלימות המבישה מצד אוהדי אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully