וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אולימפיאקוס השתוללו, המשחק הופסק, פאו אלופה

האדומים היו בפיגור בבית לקראת הסיום ועמדו להפסיד את האליפות. האוהדים זרקו אבוקות, השחקנים ברחו וסירבו לשוב

בלגן גדול וסיום עצוב לעונת הכדורסל היוונית הערב. פנאתינייקוס זכתה באליפות יוון עם 72:76 במשחק השלישי וסוויפ על היריבה השנואה אולימפיאקוס. אלא שזו לא הייתה התוצאה בתום 40, אלא רק בתום 38 וחצי והמשחק לבסוף ייקבע כ-0:20 לירוקים. אוהדי אלופת אירופה, שראו איך היריבה השנואה מאתונה עומדת לזכות באליפות אצלם בבית ולהשלים סוויפ משפיל בסדרה, סירבו להשלים עם רוע הגזרה והחלו להשליך חזיזים, רימוני עשן ואבוקות לכיוון הספסל של פנאתינייקוס (אחדים מהם אף ניסו לרדת מהיציע ולפגוע בשחקנים).

המשחק הופסק והמשטרה פינתה את כל האוהדים מהיציעים על פי דרישת איגוד הכדורסל היווני, אבל גם אחרי דקות ארוכות נותרו אוהדים אדומים ביציעים שלא היו מוכנים לצאת, מה שגרם לשחקני פאו לסרב לשוב לפרקט. בסופו של דבר, הוחלט כי המשחק לא יחודש ופנאתינייקוס זכתה בניצחון טכני ובאליפות. איכס.

רק אחרי שלוש דקות פאו עלתה על הלוח, אבל מאותו רגע היא הייתה חדה וריצת 3:15 הורידה אותה ביתרון שבע למנוחה בין הרבעים. ואסיליס ספאנוליס וקייל היינס הובילו קאמבק ועד למחצית, אלופת אירופה השיבה לעצמה את היתרון, 35:39.

המחצית השנייה הייתה דרמטית ביותר ואף קבוצה לא הצליחה לברוח, כשספאנוליס ממשיך לקלוע מול האקסית, אבל דימיטרי דיאמנטידיס משאיר את הירוקים צמודים. אל הרבע האחרון אולימפיאקוס עלתה ביתרון נקודה (60:61), אלא ששתי שלשות של דיאמנטידיס קבעו 63:70 לאורחים. האדומים חזרו, אבל דקה וחצי לסיום סטפון לאזמה קבע 72:76 לפאו. זה הספיק לאוהדים המקומיים, שראו את האליפות עושה דרכה אל היריבה השנואה והם החלו להשליך חזיזים ורימוני עשן לפרקט. שחקני פנאתינייקוס ברחו לחדר ההלבשה והמשחק הופסק.

שעה ארוכה לא שיחקו כדורסל באולם האחווה והשלום (איזה אחווה ואיזה שלום?) עד שעל פי דרישת אנשי איגוד הכדורסל היווני, כל האוהדים פונו מהיציע. גם כשזה קרה, השחקנים של פנאתינייקוס סירבו לשוב לפרקט, בעוד שחקני אולימפיאקוס חזרו לחימום.

עד שהמשחק פוצץ, דיאמנטידיס היה נהדר כהרגלו עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים. לצרצאריס היו 14. באולימפיאקוס, 14 לפרינטזיס ו-13 לספאנוליס.

אוהדי אולימפיאקוס במהומה עם כוחות השיטור. AP
איזה בלגן. אוהדי אולימפיאקוס/AP

* בגרמניה, באמברג עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול אולדנבורג, אחרי עוד ניצחון סופר דרמטי, 61:63, הפעם בחוץ והיא רחוקה רק ניצחון אחד מאליפות. המארחים הובילו 26:40 במחצית, אבל רבע שלישי הגנתי אדיר של 4:16 מצד באמברג החזיר אותה למשחק וההתקפה האחרונה של אולדנבורג לא הלכה לשום מקום.

* בטורקיה, גלאטסראיי לא הצליחה להשלים סוויפ ולזכות באליפות, אחרי הפסד חוץ 86:85 לבנביטספור. גלא, שעדיין מובילה 1:3 בסדרת הגמר וקרובה לתואר, ניצחה את הרבע האחרון 21:38, אבל לא הצליחה להשלים את הקאמבק, למרות 34 נקודות של ג'מונט גורדון.

* בסרביה, פרטיזן בלגרד השלימה 1:3 בסדרת הגמר עם 52:68 מול היריבה העירונית הגדולה, הכוכב האדום וזכתה באליפות השביעית ברציפות שלה מאז הקמת הליגה הסרבית וה-12 ברצף שלה אם הולכים אל ימי הליגה היוגוסלבית. בויאן בוגדנוביץ' הוביל את המנצחים עם 17 נקודות.

* סרג'יו סקאריולו מונה למאמנה החדש של קאחה לבוראל, כשחתם היום על חוזה של שנתיים אחרי שבילה שתי עונות בארמני מילאנו האיטלקית. עבור סקאריולו מדובר בקדנציה שניה בשורות המועדון הבאסקי, אותו הדריך בין השנים 1997 ו-1999. הוא מחליף בתפקיד את שחקן העבר, ז'אן טבאק.

* גם נבחרת בריטניה מצאה מאמן חדש: מדובר בג'ו פרונטי, ששימש כעוזר מאמן בקליבלנד ויחליף בתפקיד את כריס פינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully