וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 30:24 לצ'כיה

הנבחרת לא הצליחה להעפיל לאליפות אירופה אחרי הפסד ליריבה החזקה. בשבת: משחק לפרוטוקול בלבד נגד גרמניה

נבחרת ישראל עשתה את כל מה שהיא יכולה כדי להעפיל לאליפות אירופה, אבל הערב (רביעי) היא נכנעה בבית מכבי לנבחרת צ'כיה החזקה, הפסידה 30:24 ולמרות הנסיונות לשמור על הסיכויים לפני המחזור האחרון בשבת, היכולת לא הספיקה והנבחרת תראה את האליפות מהבית.

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד (מימין). ניב אהרונסון
נגמר הסיפור. חן פומרנץ/ניב אהרונסון

ללא אריאל רוזנטל ודן נתן הפצועים, אבישי סמולר וחבריו נתנו פייט מצוין במחצית הראשונה ואף שמרו על משחק צמוד גם בדקות הראשונות של המחצית השנייה. אלא שהאורחים ניצלו את הרחקתו של סמולר וברחו להפרש של חמישה ושישה שערים כדי לסגור את הסיפור מהר מאוד. בשבת תפגוש הנבחרת את גרמניה בשאיפה לסיים את הטורניר בטעם מתוק עד כמה שאפשר.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 10, אבישי סמולר 5, עומר דבדה 4, איציק חליפי, עידו טוראל 2 כל אחד, תומר שמעוני 1.

יובל גררה שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
נתנו פייט מהשנייה הראשונה. יובל גררה/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

הצ'כים פתחו טוב יותר את המשחק, אבל חן פומרנץ לא נתן להם לברוח ושמר על משחק צמוד בדקות הפתיחה. האורחים הפגינו משחק לחימה מצוין והצליחו לייצר יתרון של שלושה שערים באמצע המחצית עד שג'וקיץ' הזעיק פסק זמן. הנבחרת הישראלית לא נלחצה, ועידו טוראל היה חתום על שער השוויון שכפה 10:10. הצ'כים הצליחו לנצל את הדקות הבאות כדי לחתום את המחצית עם יתרון 11:13.

אבישי סמולר שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
עושים את המקסימום. סמולר/ניב אהרונסון

פומנרץ פתח את המחצית השנייה עם שער שהקטין ל-13:12, אבל הצ'כים הכתיבו את הטון. איציק חליפי ניסה להצית מחדש את ההתלהבות וסמולר הקטין ל-15:14 במכת שבע. אלא שפה בדיוק הפסיקה הנבחרת לשחק ואילו הצ'כים ברחו ליתרון שש (16:22) באמצע המחצית השנייה. עומר דבדה ניסה להציל את הכבוד ועוד הקטין לחמש, אבל זה היה מאוחר מדי כשהצ'כים סגרו סיפור וניצחו 24:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully