וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אליניב ברדה חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע

24.6.2013 / 22:15

אחרי מגעים ממושכים, החלוץ בן ה-31 שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט חוזר הביתה אחרי כעשור. ירוויח מיליון דולר ויקבל אופציה לאמן בעתיד: "זו סגירת מעגל"

עכשיו זה סופי ורשמי: אליניב ברדה חוזר הביתה. החלוץ חתם הערב (שני) לשלוש שנים בהפועל באר שבע, לאחר מגעים ושיחות שנמשכו כחודש וחצי. ברדה ירוויח כמיליון דולר במהלך התקופה ויקבל אופציה לאמן במועדון בעתיד. תנאיו הכספיים נסגרו כבר לפני למעלה משבוע והיום נחתם החוזה באופן רשמי.

לידיעה הראשונית על מועמדות ברדה לבאר שבע

כבר לפני שבועיים ברדה סיכם את תנאיו בבאר שבע

אורן יוסיפוביץ על העסקה המרגשת של הקיץ

אליניב ברדה שחקן גנק. ברני ארדוב
פרק נוסף במסע הקסם שהתחיל בווסרמיל. אליניב ברדה/ברני ארדוב

ברדה שוהה בבלגיה ולא הגיע לאימון הפתיחה של הקבוצה מבירת הנגב אתמול. הוא ישוב בסוף השבוע מבלגיה ויצטרף לאימונים ביום ראשון. לפני האימון יוצג החלוץ במסיבת עיתונאים שיקיים המועדון לרגל החתמתו. ראוי להדגיש כי בשבוע האחרון קיבל החלוץ מספר הצעות מקבוצות בבלגיה, אך דחה אותן על מנת לחזור הביתה להפועל באר שבע.

ברדה אמר לאחר החתימה: "זו עבורי סגירת מעגל. יצאת מבאר שבע לפני 11 שנים והיום אני מרגיש שאני חוזר הביתה. דחיתי הצעות כפולות כספית כדי ללכת עם הלב ולחזור למקום בו גדלתי ושתמיד היה בית עבורי. מעט שחקנים מצליחים לחזור למקום בו התחילו לשחק, ואני מרגיש בר מזל שהצלחתי לעשות זאת".

נשיאת המועדון אלונה ברקת, שהתעודדה מקצב התקדמות מכירת המנויים של המועדון, הוסיפה: "אני שמחה מאוד שאליניב סוגר מעגל וחוזר הביתה לקבוצת האם שלו".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע חוגגת עם המאמן אלישע לוי. ברני ארדוב
המהלך שישנה את באר שבע? אלונה ברקת עם אלישע לוי/ברני ארדוב

ברדה, שעל מועמדותו והתקדמות המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט, צמח במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובעונת 1998/99 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של המועדון, בדרבי מול בית"ר באר שבע במסגרת הליגה הלאומית. בשנת 2001 עלה ברדה עם באר שבע לליגת העל, ובמהלך עונת 2002/3 עבר למכבי חיפה, בשורותיה שיחק שתי עונות וחצי, זכה בשתי אליפויות וכבש 12 שערי ליגה.

ב-2005 עבר ברדה לשחק בהפועל תל אביב ובסיום אותה עונה זכה עם האדומים בגביע המדינה. עונה לאחר מכן השתתף עם הקבוצה בשלב הבתים של גביע אופ"א, וכבש צמד בניצחון 2:4 על פריז סן ז'רמן בצרפת. בעונה זו כבש ברדה 10 שערי ליגה, וזכה עם הקבוצה בפעם השנייה ברציפות בגביע המדינה.

בקיץ 2007 יצא החלוץ לבלגיה וחתם במדי גנק. בשש השנים האחרונות הוא הפך לאחד השחקנים המוערכים בליגה ומהשחקנים האהובים במועדון. עם גנק הוא זכה באליפות בעונת 2010/11, שני גביעים (2009 ו-2013) ובסופרקאפ הבלגי וכן הופיע עם גנק בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית. הוא רשם למעלה מ-200 הופעות במדי גנק בכל המסגרות, כבש 67 שערים ובישל 50. למרות שלל הצעות שקיבל במשך השנים, ברדה לא עזב את גנק וגם זכה לאחד החוזים הגבוהים בליגה. במהלך העונה ניהל מגעים להארכת החוזה, אך סירב לחתום לעונה בלבד ודרש חוזה ארוך טווח מה שלא היה מקובל על ראשי המועדון. למרות הצעות מבלגיה וקבוצות צמרת בישראל, ברדה בחר לחזור הביתה להפועל באר שבע.

אליניב ברדה שחקן גנק. Geert Vanden Wijngaert, AP
אחד השחקנים האהובים בגנק בחר לחזור הביתה. אליניב ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully