וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: פסטיבל סרטי ספורט בינלאומי בחיפה

פסטיבל הסרטים השני יתקיים בסינמטק בין ה-19 ל-22 ביוני, בהשתתפות לי קורזיץ ואנשי ספורט אחרים

"SPORTFILM FESTIVAL” – פסטיבל המשלב תרבות וספורט שנועד להציג לקהל הרחב את עולם הספורט במגוון סרטים דוקומנטריים ועלילתיים מהעולם בבכורה ארצית העוסקים בכל ענפי הספורט: כדורגל, גלישת גלים, כדורסל,צניחה חופשית., אגרוף, צלילה,מרוצי מכוניות ,ספורט פראלימפי, בשילוב פאנלים והרצאות בהשתתפות כוכבי ספורט ותקשורת.

הפסטיבל יתקיים במשך ארבעה ימים בין ה-19/6/13 עד 22/6/13 בסינמטק חיפה בשיתוף הפדרציה הבינלאומית לסרטי ספורט בקולנוע וטלוויזיה – FICTS (Federation international cinema television sportifs) , אשר חברות בו 110 מדינות, הוועד האולימפי העולמי וגופי ספורט ומדיה מהמובילים בעולם.

בערב הפתיחה יום רביעי ב-19/6/13 שיתקיים באולם רפפורט בנוכחות נציגי הוועד האולימפי ומשרד התרבות והספורט יוקרן הסרט 'הילדה והים' על הגולשת האולימפית לי קורזיץ אלופת העולם ארבע פעמים בגלישת רוח, לאחר הקרנת הסרט יתקיים פאנל בנושא 'מצוינות ונחישות' בהשתתפות לי קורזיץ, השחיינית הפראלימפית ענבל פיזרו, במאי הסרט עמיר יניב מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר. המפגש בהנחיית דני נישליס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למחרת יוקרן הסרט 'משוגעים לכדורגל', סרט איטלקי המספר כיצד ליגת הכדורגל של חולי נפש באיטליה מסייעת בשיקומם הנפשי. הסרט יוקרן בנוכחות הסופר התסריטאי והמפיק פרנצסקו טרנטו, אורח 'טורניר כדורגל סופרים' המתקיים בחיפה, במקביל לפסטיבל סרטי הספורט. בגמר ההקרנה יתקיים דיון עם האורח בהנחיית פסיכולוג הספורט של מכבי חיפה רענן דגן.

בהמשך הערב נקרין את סרטו של לוי זיני 'שער היורו' על סיפורם של שני נערים עם מגע של קסם בכדור וחלומות על תהילת כדורגל עולמית, המוקפים בעולם מבוגרים; סוכנים, מאמנים, בני משפחה, שמבקשים לתרגם את הכישרון למוצר כלכלי מניב. בתום ההקרנה יתקיים דיון בנוכחות הבמאי לוי זיני, אימו של טוטו תמוז וחומי קינן, אביו של שחקן מכבי חיפה דקל קינן. המפגש בהנחיית פסיכולוג הספורט דן ולנסי.

גם הספורט הפראלימפי יקבל ייצוג הולם עם הקרנת הסרט 'המסע לגג הקלימנג'רו' של כריס וודל, נכה שטיפס על ההר בכוח ידיו על כסא גלגלים מיוחד. ההקרנה בנוכחות ראשי הועד הפראלימפי .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully