וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים: נעמה שפיר תצעד למשחק ביוון

12.6.2013 / 13:00

הכדורסלנית הדתייה תצעד כדי לא לחלל את השבת. לירון כהן: "אנחנו יכולות לנצח את היווניות". הגומלין ביום שלישי

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל תמריא מחר (חמישי) בבוקר ליוון לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית שיתקיים בשבת בשעה 18:30. המשחק הזה יהיה הראשון מבין שניים כשהגומלין יתקיים בארץ ביום שלישי בשעה 20:00. המנצחת בסדרה תעלה לסדרה נוספת נגד פולין או בולגריה. המנצחת במפגש הזה תזכה בכרטיס לאליפות אירופה 2015.

הקפטנית לירון כהן אמרה לקראת יציאת הנבחרת: "ככל שמתקדמים בשלבים, רמת היריבות עולה באופן טבעי, אבל יוון היא לא נבחרת שאנחנו לא יכולים לנצח. אני מאוד שמחה שההכרעה תהיה במשחק בארץ, כי פה אנחנו מרגישות יותר ביטחון וקהל מאוד עוזר לנו. זה לא שיש לנו בעיה במשחקי החוץ. יש לנו נבחרת מאוד מנוסה ואנחנו יודעות איך לשחק בחוץ, למרות שלשחק ביוון זה אף פעם לא קל. זה לא משחק אחד, זה 80 דקות שהופכות למשחק אחד וצריך לדעת לחלק את הכוחות ואת הטקטיקה. נשארו ארבע נבחרות במאבק על הכרטיס הבודד ואנחנו מאוד רוצות להיות אלו שישיגו אותו בסופו של דבר".

נעמה שפיר ששומרת שבת, תצעד למשחק ביחד עם מנהל הנבחרת אמיר טיטו כדי לא לחלל את השבת מהמלון לאולם בו יתקיים המשחק ותחזור ארצה רק ביום ראשון, בעוד הנבחרת כולה תחזור ארצה מיד אחרי המשחק.

אתמול הודיעה ממשלת יוון על הפסקת השידור הציבורי בטלוויזיה וברדיו ועל פיטורי 2,500 העובדים ולכן שידור המשחק מאתונה כרגע בספק. אם המשחק יצולם וישודר, הוא יועבר גם בארץ בשידור חי בספורט 5, שגם ישדר את משחק הגומלין בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully