וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ' ימשיך בנס ציונה כמנהל מקצועי

12.6.2013 / 13:02

המנכ"ל ישמש גם כדמות המקצועית הבכירה בעולה החדשה, לצד המאמן זילברשטיין: "נצעיד את הקבוצה לעונת הבכורה בליגה"

עירוני נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, הודיעה היום (רביעי) כי מנכ"ל הקבוצה בשנים האחרונות, עופר ברקוביץ', ישמש בעונה הקרובה כמנהל המקצועי של הקבוצה בנוסף לתפקידו כמנכ"ל. כצפוי, הודיעה הקבוצה כי המאמן נדב זילברשטיין ימשיך בתפקידו, וכמו כן ישמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של המועדון.

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
שני תפקידים באיש אחד. ברקוביץ'/ברני ארדוב

"אני שמח להמשיך בתהליך ההתפתחות של המועדון הנהדר הזה ויחד עם היו"ר יניב מזרחי, נדב זילברשטיין ושאר הצוות נצעיד את הקבוצה לעונת הבכורה בליגת העל", אמר ברקוביץ' בהודעה לעיתונות של הקבוצה. המאמן סיים את תפקידו במכבי אשדוד הקיץ לאחר שלוש שנים מוצלחות, במהלכן הגיעה אשדוד פעמיים לחצי גמר גביע המדינה ופעם נוספת לגמר הליגה. ברקוביץ' הוזכר כמועמד למספר קבוצות בקיץ, אך החליט בסופו של דבר להמשיך בתפקידו בנס ציונה.

עד כה מכרה העולה החדשה לליגת העל כ-500 מנויים, והשיפוצים באולם בעיר ממשיכים - סלים חדשים הוצבו במקום הישנים ושני יציעים ניידים הוזמנו למקומות שמאחורי הסלים. "קו ההמשכיות זה מה שמנחה אותנו מיום הקמת המועדון ואני שמח שעופר שהקים ביחד איתי את המועדון יהיה חלק חשוב במערכת הזו גם בליגת העל", אמר היו"ר יניב מזרחי, "נדב הוא כבר יותר מרק מאמן במועדון שלנו, הוא מאמן את הקבוצה כבר 5 עונות ברציפות ואנחנו בטוחים כי הוא יוביל את הקבוצה להצלחות גם בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully