וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון בכורה לגבאי, אבוחצירא נפגש עם שחר

12.6.2013 / 19:20

המגן השתתף באימון טרום העונה, חלוץ קרית שמונה קיבל אישור לנהל מגעים. אם פלאח יימצא כשיר, חיפה לא תחתים בלם אחר

החלוץ שמעון אבוחצירא קיבל אישור מעירוני קרית שמונה לשוחח עם הנהלת מכבי חיפה, והוא אף ערך פגישת היכרות עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. הירוקים מחפשים חלוץ שיחזק את חוד הקבוצה ואבוחצירא הוא אחד המועמדים. גורם במכבי חיפה אמר: "מדובר בפגישת היכרות בלבד. אין כל סיכום ועדיין לא החלו מגעים".

בתוך כך, מכבי חיפה פתחה היום (רביעי) בכפר גלים את האימונים, אולם בסגל חלקי בלבד. מלבד סינטאיהו סלליך וסארי פלאח, שזומנו לבדיקות רפואיות, אף אחד מהמושאלים הבכירים לא זומן לאימונים. סלליך יגיע לאימון רק ביום ראשון יחד עם שחקני הנבחרת הצעירה אלון תורג'מן, אייל גולסה וטאלב טואטחה, שקיבלו מנוחה עד יום ראשון.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
על הכוונת. אבוחצירא/ברני ארדוב

לגבי פלאח, בחיפה החליטו כי אם יימצא כשיר לא יוחתם בלם נוסף והוא יחליף את אנדריי פיליאבסקי, שאמור לעזוב לאוקראינה או בהשאלה לקבוצה בישראל. מוחמד כליבאת לא זומן, וגם אם יזומן בהמשך לא יסכים לחתום על חוזה חדש בקבוצה כל עוד לא יובטח לו שיהיה חלק מהותי מהסגל. הפנים החדשות באימון יהיו כמובן אלעד גבאי, שסיכם אתמול לארבע שנים לאחר שנחת מחופשה בארצות הברית, וכן אנשי הצוות המקצועי – עוזר המאמן פטריסיו סייג, מאמן הכושר חזי נחשוני שיצטרף לאורי הראל ומאמן השוערים גיורא אנטמן.

סארי פלאח שחקן בני יהודה. קובי אליהו
מסומן כמחליף של פיליאבסקי. פלאח/קובי אליהו

בחיפה ממשיכים להפעיל לחצים על ויאם עמאשה לעבור לקרית שמונה. הנשיא יעקב שחר הבהיר לאיזי שרצקי כי הוא נמצא בעדיפות ראשונה לקבל את החלוץ וזאת בעקבות עסקת הטרייד הכוללת את המגן אלעד גבאי. "אי אפשר להכריח את ויאם לעבור, אבל ככל שיעבור הזמן הוא יבין שקריית שמונה מתאימה לו מכל הבחינות. הוא התאקלם שם בצורה יוצאת דופן, המשפחה שלו גרה בצפון והוא מכיר היטב את האזור. אין שום סיבה שיעדיף לשחק בקבוצה במרכז הארץ, בקריית שמונה הוא יוכל לפרוח מבחינה מקצועית". עמאשה, כמו שחקנים אחרים ששוחררו וטרם מצאו קבוצה, יגיע לאימונים.

במועדון הודיעו אתמול כי החלוץ דינו אנדלובו מכחיש את הדברים שאמר לתקשורת בדרום אפריקה, אך הדבר לא מונע את המחשבות לשחררו ואת הסיבה שבגינה הוא זומן לשיחה עם המאמן אריק בנאדו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לשחקן הוסבר כי ישוחרר מהקבוצה אלא אם כן יוכל להוכיח באמצעות בדיקה כי יהיה כשיר לפתיחת העונה. בחיפה מעריכים שהשחקן יוכל לחזור לאימונים רק בתחילת ספטמבר והעובדה שדרוש זמן נוסף כדי להיכנס לכושר משחק אינה עולה בקנה אחד עם התכנית של בנאדו, שצריך להכין את הקבוצה לקראת המשחקים בליגה האירופית שיפתחו בעוד קצת יותר מחודש. בחיפה מקווים שאייל גולסה יימכר לקלאב ברוז'. אם לא תהיינה התפתחויות בתוך שבועיים, יוצע לו לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה.

אריק בנאדו ממשיך לבחון שמות של חלוצים זרים. בתקשורת ההולנדית ממשיכים לדווח על רצונה של מכבי חיפה לקלוט את החלוץ ג'רמי בוקילה, אך מזכירים גם הצעות נוספות בהן מחזיק השחקן, כשגם רובין קאזאן דינמו זאגרב בולוניה ולגיה ורשה בתמונה. עם שמעון אבוחצירה אין כל מגעים והוא יגיע רק אם ייפסלו כל המועמדים הזרים לעמדת החלוץ.

עדכון ראשון: 11:14

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חושבים לשחררו, ולא בגלל הראיון לתקשורת הדרום אפריקאית. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפנים החדשות באימון. אלעד גבאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר לעניינים. אביחי ידין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסירים את החלודה. דקל קינן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא מתרגש. יניב קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זומן לבדיקות רפואיות. סארי פלאח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התייצבות ראשונה. שחקני מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully