וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "מודה לקרית שמונה. חיפה המועדון הגדול בארץ"

11.6.2013 / 17:00

המגן סגר לארבע שנים והתבטא לראשונה על ההעברה. לחץ על עמאשה לעבור לקרית שמונה. אנדלובו מכחיש: "לא התלוננתי"

המגן אלעד גבאי שב מחופשה היום (שלישי) וסיכם את תנאיו במכבי חיפה לארבע השנים הקרובות. עם חזרתו לארץ של עו"ד המועדון, אודי שוכטוביץ, יוחתם המגן על חוזהו. גבאי, שעל מועמדותו לחיפה פורסם בוואלה! ספורט, סיכם על החוזה לאחר שנפגש, יחד עם סוכנו אבי נמני, עם נשיא המועדון הירוק, יעקב שחר.

לאחר הסיכום אמר גבאי לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הכי גדול בארץ ומקווה מאוד להוכיח את עצמי על המגרש. אני מחכה לאימון הראשון ומצפה כבר לשחק בשביל הקהל הנהדר של מכבי חיפה. אני רוצה להודות לעירוני קרית שמונה על שנים נפלאות ועל כל מה שעברתי במועדון הזה".

בחיפה לוחצים על ויאם עמאשה לעבור לעירוני קרית שמונה. שיחה בעניין נערכה בין יעקב שחר לאיזי שרצקי. ביממה האחרונה התעניינה הפועל תל אביב בשחקן, אך במועדון הבהירו להם כי לשרצקי יש זכות ראשונים על השחקן במסגרת הטרייד עם אלעד גבאי, שצפוי לחתום ביממה הקרובה לארבע שנים ובכך לסלול גם את דרכו את עודד אלקיים לקריה. העובדה שעמאשה עדיין לא זכה להצעות מגרמניה רק מחזקת את ההשערה שיסכים לחזור לקרית שמונה.

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מאוד נרגש. גבאי/ברני ארדוב

החלוץ דינו אנדלובו רותח על אנשי המועדון. כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, הירוקים הודיעו לחלוץ כי עליו לחפש קבוצה אחרת, אלא אם כן יעבור בדיקה שתוכיח כי הוא יהיה כשיר עד לפתיחת העונה. כזכור, החלוץ זומן בימים האחרונים לשיחה לאחר שובו מחו"ל בה הוא אמור לשמוע כי אינו בתוכניות. כעת, הדרום אפריקאי יורה ובראיון לתקשורת במולדתו התבטא השחקן בחריפות נגד המועדון.

"חלוץ אחד כבר שוחרר ואני הייתי אמור לטוס השבוע, אבל אעזוב בשבוע הבא. המועדון אמר לי שאני צריך לעבור בדיקת אולטראסאונד שתבהיר את תקופת ההחלטה ואם אחזור בזמן למשחקי מוקדמות הליגה האירופית. אמרו לי שאם אחזור תוך פחות מחודש, אשאר ואם לא, ינסו להחליט מה לעשות איתי. זה מה שקורה בקבוצות אירופאיות, זרים לא מקבלים יחס הוגן. לא אכפת לי אם ישחררו אותי, הכדור במגרש שלהם. אני יכול לעבור בחינם לכל מקום באירופה. יש שיחות וכרגע אני לא רוצה להגיד עם מי. אם לא אמצא קבוצה באירופה, לא אתנגד לחזור לדרום אפריקה. חזרה הביתה אפשרית, לא אפסול את זה".

מאוחר יותר הוציאה מכבי חיפה הודעה לגבי הדברים ובה נכתב: "לאחר בדיקה מול אנדלובו, הוא הופתע מהדברים, וביקש להבהיר: 'לא אמרתי את הדברים שיוחסו לי. בשום שיחה עם שום עיתונאי, לא מתחתי ביקורת על היחס אליי ואל זרים, וזה הפתיע אותי'. החלוץ אמור לנחות בישראל בימים הקרובים, לאחר שזכה למספר נוסף של ימי חופשה בשל פציעתו".

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה לפני יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רותח. דינו אנדלובו/ברני ארדוב

נציגי קלאב ברוז' הבלגית מנהלים מגעים עם סוכן השחקנים דודו דהאן לגבי רכישת אייל גולסה. הבלגים מוכנים לשלם 1.2 מיליון יורו על השחקן, שחיפה מעדיפה למכור. אלא שמאחורי הקלעים בחיפה כבר החלו לחשוב על העתיד. כדי למנוע מצב בו לא ייהנו מדמי השבחה, חיפה הבהירה לשחקן כי אם לא יימכר היא תדרוש ממנו לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות, כדי להבטיח שתוכל ליהנות ממכירתו העתידית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ליאז' מתכננת פניה למכבי חיפה בקרוב, כשהשחקן הוצע גם לסטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

אריק בנאדו מתעקש להשאיר את אלון תורג'מן בקבוצה ושחרורו של שלומי אזולאי רק אמור להקל על החלוץ בהתמודדות על חולצת ההרכב. בשלב זה, בנאדו מעדיף להביא חלוץ זר, אם כי גם מועמדותו של שמעון אבוחצירא נשקלת. אזולאי בודק אופציות בארץ ובחו"ל. קרית שמונה כבר פנתה לשחקן וגם הפועל באר שבע בתמונה, אם כי זאת אופציה משנית מבחינתו.

אייל גולסה ישראל הצעירה מול אלסנדרו פלורנצי איטליה הצעירה. ברני ארדוב
הוצע גם לסטנדרד ליאז'. אייל גולסה/ברני ארדוב

סינטאיהו סלליך וסארי פלאח יגיעו מחר לפתיחת האימונים של מכבי חיפה. מוחמד כליבאת לא זומן וגם אין בכוונתו להגיע כדי לשמור על כושר. בני סכנין מעוניינת בשחקן, אך גם הפועל חיפה והפועל עכו הביעו עניין. לקראת פתיחת האימונים מחר, מתברר כי הקשר תמיר כהן הוא השחקן היחיד שלא זומן עדיין לבדיקות רפואיות. השחקן אמור לשמוע בקרוב כי אינו בתוכניות אך חיפה תצטרך לשלם לו פיצוי תמורת התרת החוזה.

בחיפה מעריכים שדקל קינן יחתום על חוזה חדש בשבוע הקרוב. כזכור, השחקן אמור לסיים את הקריירה בירוק ולחתום על חוזה לארבע שנים נוספות. קינן דורש 250 אלף דולר לעונה, בעוד שחיפה מציעה 200 אלף דולר. המגן אלעד גבאי נחת ואמור לחתום על חוזה לארבע שנים, לאחר פגישה שאמורה להיערך ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully