וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל רוצה את עודד קטש, אך אילת לא מוותרת

12.6.2013 / 9:39

המאמן עשוי להיפגש עם ראשי המועדון מהצפון, עמו זכה באליפות. בקבוצתו עושים מאמצים לסכם איתו לשנתיים נוספות

מאמנה של הפועל אילת בעונה החולפת, עודד קטש, צפוי להיפגש עם ראשי הפועל גלבוע/גליל בסוף השבוע הקרוב ולקבל מהם הצעה לאמן את הקבוצה בשנים הקרובות. אחרי העונה הלא מוצלחת החליטו בימים האחרונים בקבוצה לסיים את ההתקשרות עם ליאור ליובין ולצרף מאמן בעל שם, ומאחר שקטש טרם סיכם על המשך דרכו באילת לעונה הבאה, ינסו בגן נר להחתימו. גלבוע/גליל הודחה העונה ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי חיפה.

בינתיים, כפי שפרסמנו כבר שלשום, בהפועל אילת לא מתכוונים לוותר על המאמן, ויעשו מאמץ כבר היום לסגור איתו עוד לפני הפגישה עם גלבוע/גליל. במועדון מפעילים לחצים כבדים מאוד על קטש שלא יעזוב, והבכירים בקבוצה מעריכים כי בסופו של דבר הוא לא יעזוב.

עוזר מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש. מגד גוזני
מבוקש בגן-נר. קטש/מגד גוזני

קטש הגיע להפועל גליל עליון לאחר שהודיע על פרישה ממשחק פעיל בעונת 2004/5 והוביל את הקבוצה כבר בעונתו הראשונה אל המקום השני. את עונת 2005/6 פתח כמעין מנהל מקצועי, אך לאחר מספר מחזורים החליף את אורן עמיאל והמשיך לעונה נוספת. בעונת 2007/8 מונה למאמנה של מכבי תל אביב אך פוטר לאחר שלושה חודשים, ולקראת סיום העונה חזר לגליל עליון. קטש המשיך לשנתיים נוספות בקבוצה שעברה לגלבוע ובעונת 2009/10 זכה עמה באליפות. בעונת 2010/11 עזב שוב וחתם בהפועל ירושלים לשנתיים, אך אחרי עונה וחצי סיים את דרכו במועדון. הקיץ חתם בהפועל אילת והגיע עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף.

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
מועמד יחד עם אריק אלפסי וברק פלג. ננו גינזבורג/מגד גוזני

אם קטש לא יקבל את ההצעה, המועמדים הבולטים להחליף את ליאור ליובין הם ננו גינזבורג, שהחליט לעזוב את נימבורק הצ'כית אחרי 3 שנים, אריק אלפסי וברק פלג. שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה נוספות במועדון: נמרוד טישמן, יועד בית יוסף ועמית שמחון. בגלבוע יעשו מאמצים כדי להשאיר גם את דגן יבזורי, ג'מאר סמית' וראקים סאנדרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully