וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לאלי טביב: ארקדי גאידמק מסרב לחזור למשא ומתן

12.6.2013 / 14:41

ראש העיר הודיע לרוכש המיועד שגאידמק ימשיך לנסות למכור למשקיעים זרים. ב-20 ביוני: דיון בביהמ"ש במעמד שני הצדדים

שיחות הגישור על רכישת בית"ר ירושלים עלו על שרטון: אתמול (שלישי) בלילה הודיע ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לאלי טביב שהוא לא הצליח לשכנע את ארקדי גאידמק לחזור למשא ומתן ישיר, ובנוסף הודיעו נציגיו של גאידמק לברקת שהם ממשיכים בניסיון למכור 50% מהקבוצה למשקיעים זרים.

עמותת אוהדי בית"ר ואלי טביב הגישו היום לבית המשפט המחוזי בירושלים תביעה בה דורשים מגאידמק להעביר את הקבוצה כפי שהוא התחייב לכך בהסכם מול העמותה. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים קבע היום כי דיון במעמד שני הצדדים יתקיים ביום חמישי הבא, 20 ביוני בשעה 10:00 בבוקר. אוהדים רבים של בית"ר ירושלים מתכוונים להגיע לדיון בשבוע הבא.

אלי טביב בדיון המשפטי בסוגיית הבעלות על הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגיש לבית המשפט תביעה בה הוא דורש מגאידמק לעמוד בהסכמו עם העמותה. טביב/ברני ארדוב

מעבר לכך, בבית"ר ממשיכים להמתין לכסף שייכנס לחשבון נאמנות וחברת "מובלי", שאמורה להיות על הנייר הספונסר של הקבוצה אך למעשה תהיה חלק מקבוצת העסקים שתעמוד מאחורי גאידמק. בבית"ר מעריכים שכ-2.5 מיליון דולר לפחות יעברו כבר היום לחשבון המועדון ועד תחילת שבוע הבא תיכנס יתרת הסכום.

הכסף אמור להיכנס בשלב ראשון לחשבון נאמנות. בבית"ר ימתינו מספר ימים לראות כיצד יגיב בית המשפט לצו המניעה שתגיש העמותה. אם בית המשפט לא ייאשר אותה לאחר הדיון, יתחילו במועדון לעבוד כרגיל על סמך הכסף שנמצא בחשבון, כאשר המטרה הראשונה תהיה לשלם את משכורות השחקנים ולנסות לסכם עם כמה שיותר שחקני בית שסיימו חוזה.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
שיחה שהובילה לסיום ניסיונות הגישור. גאידמק עם ברקת/קובי אליהו

כפי שפורסם אתמול ב"וואלה ספורט" ראש העיר ניר ברקת מנסה לתווך בין אלי טביב לארקדי גאידמק ולמצוא פיתרון בו יעביר גאידמק את הקבוצה לטביב או אפילו ליצור מתווה של שיתוף פעולה אך בינתיים גאידמק לא נענה וממשיך בעניינים כרגיל. בסביבת ראש העיר אמרו אתמול: "ראש העיר יודע שאם ארקדי ימשיך ללכת על הראש בקיר ימשיך הבלגן עם האוהדים ומי שתינזק זאת בית"ר, שתעבור עוד עונה קשה גם אם תתחזק בכמה שחקנים, כי באווירה כזאת אי אפשר להמשיך. מי משני הצדדים שלא יחתום לשלום ודרך משותפת ירסק את המועדון, שגם ככה מיום ליום ניזוק קשות תדמיתית ומקצועית".

בעקבות בקשתו של טביב מהאוהדים לחדול זמנית מההפגנות מול ביתו של ארקדי גאידמק, הודיע היום מטה המחאה של אוהדי בית"ר: "אם עד יום ראשון לא יושג שינוי, נגיע לביתו של עו"ד ישראל שלו בהפגנה שהוא יתקשה לשכוח. יותר לא יהיו ויתורים והפוגות. הושטנו יד לשלום בפעם האחרונה בהחלט ומיום ראשון פנינו יהיו למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully